مرد مهمان که به اتهام قتل مادر و دختر صاحبخانه در زندان به سر می‌برد، در آخرین جلسه بازپرسی از ارتکاب جنایت‌ها ابراز پشیمانی کرد.
کد خبر: ۹۸۴۹۴۳

به گزارش جام‌جم، نخستین روز بهمن سال 92 بود که همسایه‌ها پس از استشمام بوی گاز از خانه زنی 24 ساله به نام سحر با آتش‌نشانی تماس گرفتند. زمانی که آتش‌نشانان در آنجا حاضر شدند، با جسد زن جوان و دختر سه ساله‌اش روبه‌رو شدند. بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد آنها به علت پارگی شیلنگ بخاری دچار گازگرفتگی شده‌اند، اما در بررسی دقیق صحنه توسط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد شیلنگ گاز به‌صورت عمدی پاره شده است. همچنین در ادامه پزشکی قانونی نظر داد که مرگ مادر و کودک بر اثر فشار روی گردن بوده و به قتل رسیده‌اند. تحقیقات از شوهر مقتول نشان می‌داد او زمانی که از سفر کاری بازگشته متوجه مرگ همسر و دخترش شده و پی برده طلاهای آنها و نیز گوشی همسرش سرقت شده است. در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل باید با مقتول آشنایی داشته باشد که براحتی وارد خانه او شده است.

با گذشت سه سال از این جنایت، ردپای مردی به نام مصطفی 30 ساله که از آشنایان زن کشته شده بود، به دست آمد و او روزهای پایانی مرداد امسال در یکی از شهرهای گیلان بازداشت شد. او با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مادر و کودک و سرقت اموال آنها اعتراف کرد.

متهم چند روز پیش در جریان آخرین جلسه بازپرسی در شعبه سوم دادسرای تهران حاضر شد و با اعتراف به قتل مادر و کودک و ابراز پشیمانی از این جنایت گفت: می‌دانستم وضع مالی این خانواده خوب است. در جریان این رفت و آمدها وسوسه شدم از او پول قرض کنم. شب حادثه به خانه‌شان رفتم. با او درگیر شده و خفه‌اش کردم. طلاها و گوشی‌اش را سرقت کردم. دخترش که بلند شد، او را هم خفه و با صحنه‌سازی وانمود کردم دچار گازگرفتگی شده‌اند. پشیمانم و از خانواده‌اش درخواست بخشش دارم.

متهم با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد. پرونده او نیز به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمدی و سرقت با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها