دستور ویژه برای ساماندهی گورخواب های شهریار

دادستان شهریار برای ساماندهی وضعیت کارتن خواب‌های گورستان نصیرآباد باغستان در حومه شهریار دستور ویژه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۸۳۵۹۴
دستور ویژه برای ساماندهی گورخواب های شهریار

به گزارش جام جم آنلاین، روح الله حسین زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از صدور دستور ویژه دادستان برای ساماندهی وضعیت کارتن خواب‌های گورستان نصیرآباد باغستان در حومه در شهریار خبر داد و گفت: به کلانتری، بهزیستی و شهرداری در رابطه با جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب های این گورستان دستورداده شد.

یکی از رسانه ها در گزارشی به گورستانی در نصیرآباد باغستان در حومه شهریار پرداخته است که هر شب ٥٠ زن، مرد و کودک در گور می‌خوابند؛ در هر گور یک تا چهار نفر زندگی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
یاس از ملارد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
تو شهرستان ملارد هم روی پل های هوایی و بالای ایستگاه های اتوبوس افراد بی خانمان و معتادهای زیادی می خوابند
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
وای
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
تعداد گداها و بی خانمان ها توی همه جای ایران واقعا وحشتناك زیاد شده خدایا كجاییی
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
واقعا كه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
سلام من یكی از شهروندان نصیرآباد شهریار هستم واقعا مسئولین شهر هیچ تدبیری برای كمك رسانی به این افراد ننموده و بجای كمك آنها را از آن محل دور كرده و معتادان بی خانمان هم به جاهای دیگر شهر پناه برده اند . قبلا نیز چند نفر از دوستان جمع شدیم و لباس های دست دوم خودمان را به بی خانمان ها هدیه دادیم ولی جوابگو سرمای شدید هوای این چند روزه نمیباشد.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
این پدیده جدید گورخوابی بسیار آزارنده و دردآور است ولی دردآور تر از آن این است كه رنگ و بوی سیاسی به آن داده شد و بجای آنكه مسئولین محلی مانند روسای ادارات بهزیستی، كمیته امداد و بهداشت و درمان و شهرداری را بعلت ضعف مدیریت شهری بازخواست كنند و سهم این بیچاره ها را از طرح تحول نظام سلامت كه سهم عظیمی از بودجه مملكت را بلعیده و علت محرومیت آنها از مراكز كاهش آسیب و گرمخانه ها را مطالبه نمایند به این پدیده رنگ و بوی سیاسی دادند و برای پاك كردن صورت مسئله این قبرهای تنگ و تاریك را هم از آنها پس گرفتند.

نیازمندی ها