نماینده مردم مشگین شهر در مجلس مطرح کرد:

پاسکاری مشاغل در کشور به جای کارآفرینی

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نابسامانی بازار کار گفت: در حال حاضر بجای کارآفرینی در کشور کار دست به دست می‌شود.
کد خبر: ۹۸۱۹۷۰
پاسکاری مشاغل در کشور به جای کارآفرینی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، ولی ملکی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل افزود: تنها راهکار نجات کشور از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری، اشتغال‌زایی پایدار است.

وی ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل بیکاری و نبود شغل به وجود می‌آید و نمی‌توان از یک جوان انتظار داشت که ساعت‌ها بیکاری داشته باشد.

ملکی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم، بجای کارآفرینی در کشور، کارها دست به دست می‌شود و گشایشی در این بخش حاصل نشده است.

وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی نیز به نوآوری بی‌توجه هستند و هر جا به توسعه توجه نشود واحد صنعتی و تولیدی محکوم به نابودی است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری و اوقات فراغت طولانی‌مدت به آفت تبدیل شده و می‌تواند افراد را به فساد سوق دهد و به همین دلیل به اعتقاد بنده توسعه کارآفرینی باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: آفرینش از خصایص خداوند است و فردی که شغلی می‌آفریند در واقع خانواده‌ای را نجات می‌دهد و با ایجاد شغل است که بسیاری از نابه هنجاری‌ها سد می‌شود.

ملکی به ضرورت حمایت از کارآفرینی از سوی مدیران استانی و کشوری تأکید کرد و گفت: حتی لازم است تجربه کشورهای موفق و افراد موفق مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: سازمانی است که به دنبال تغییر و نوآوری است. در این خصوص برندسازی یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های پایداری و توسعه است.

به گفته نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، لازم است طرح‌های خلاقانه مدیران استان با اهدای جایزه مورد تشویق قرار گیرد تا موضوع نوآوری به فرهنگ سازمان‌ها تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها