بازسازی تلمبه‌های حلزونی شرکت نفت و گاز کارون

چهار تلمبه حلزونی با توان کارشناسان خدمات عملیات در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تعمیر و بازسازی شد.
کد خبر: ۹۸۰۷۰۷
بازسازی تلمبه‌های حلزونی شرکت نفت و گاز کارون

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی این شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، بازسازی چهار دستگاه تلمبه حلزونی (گریز از مرکز) با بهره گیری از روش های علمی و به کارگیری توان و تخصص کارشناسان داخلی پس از سه ماه فعالیت شبانه روزی با موفقیت پایان یافت.

رییس خدمات عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به آغاز عملیات بازسازی پنجمین دستگاه پمپ حلزونی گفت: این تلمبه های کمیاب که در انبار اسقاط نگهداری می شدند به دلیل نیاز عملیاتی مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفتند.

عبدالله عزیزی افزود: این پمپ ها بعد از عیب یابی و تعمیر محور اصلی، محفظه بلبرینگ ها، پروانه، گلند، کوپلینگ،تعویض پیچ و مهره های نگهدارنده و درپوش بلبرینگ و همچنین رسوب زدایی، پاکسازی و رنگ آمیزی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی همچنین از تعمیر یک شیر دروازه‌ای 20 اینچ در مسیر خط لوله قدیم آبادان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: با تلاش کارشناسان واحد خدمات چاه ها از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 دستگاه تله سنگ و لوله دو سر خم تعمیر و در مدار تولید قرار گرفت که این امر صرفه اقتصادی 5 میلیارد ریالی را به همراه داشته است.

رییس خدمات عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به لزوم استفاده از توان نیروها و امکانات بومی افزود: شرکت کارون همواره تلاش داشته با بکارگیری روش‌های نوین و استفاده از تجهیزات داخلی، در راستای نیل به اهداف محورهای اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها