«زخم باز» پاک نیت در خیابان‌های بندرعباس

محمود پاک‌نیت از چهره‌های ارزشمند و پیشکسوت در عرصه بازیگری است که بازی‌اش در نقش ارباب سریال «پس از باران» همچنان در ذهن مردم باقی مانده. او این روزها مشغول بازی در فیلم «زخم باز» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد است. به گزارش مهر، فیلمبرداری صحنه‌های خیابانی «زخم باز» به کارگردانی حسین تبریزی که از چندی پیش در شهر بندرعباس کلید خورده بود، کماکان در لوکیشن‌های خارجی این شهر ادامه دارد و بزودی وارد مرحله ضبط سکانس‌های داخلی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۷۳۵

گیلدا ویشکی در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کند. بیتا عالمی، سما راد و جمعی از بازیگران استان هرمزگان هم در این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند. همچنین تاکنون بازیگرانی مانند پندار اکبری، مهری آل‌آقا، مهوش صبرکن و علیرضا استادی به تیم بازیگران این فیلم پیوسته‌اند و بزودی هنرمندان دیگری به فهرست بازیگران فیلم «زخم باز» اضافه خواهند شد.

بیشترین صحنه‌های فیلم «زخم باز» در شهر بندرعباس فیلمبرداری می‌شود. «زخم باز» در ژانر اجتماعی است و تولید آن برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. «زخم باز» روایت دختر جوانی است که برخلاف جریان تعصبات سنتی و کور خانوادگی حرکت می‌کند.

حسین تبریزی فیلم «افسونگر» را با بازی پژمان بازغی، لیلا اوتادی و شقایق فراهانی در نوبت اکران عمومی دارد که در دی‌ ماه امسال به نمایش درمی‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها