برنامه ایران برای مقابله با هرگونه بدعهدی در برجام

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تلاش لابی صهیونیسم در هیات حاکمه آمریکا برای تاثیرگذاری بر روند اجرای تعهدات واشنگتن در اجرای برجام تصریح کرد: برای مقابله با هرگونه بدعهدی و بی‌مسئولیتی محدود و فاحش در برجام، برنامه داریم.
کد خبر: ۹۷۷۳۸۴

به گزارش فارس، علی شمخانی این مطلب را در دیدار رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد و افزود: برجام نشان روشنی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه است و ما بدون تنازل از حقوق قانونی خود دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر این‌که مهم‌ترین اولویت جهان اسلام، حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف است، اظهار کرد: هرگونه اقدامی که موجب ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام شود، خیانت به مسلمانان جهان تلقی می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به کنگره عظیم اربعین در سال جاری که در آن میلیون‌ها انسان آزاده با مذهب و ملیت مختلف، شعار محوری حمایت از فلسطین را سردادند، افزود: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

شمخانی، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه را شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری که ایجادکننده فتنه برادرکشی در جهان اسلام هستند، عنوان کرد و ادامه داد: ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک‌های اطلاعاتی و مالی، فقط بخشی از حمایت رژیم صهیونیستی و متحدانش از تروریست‌های تکفیری برای کشتار مسلمانان و تشدید درگیری‌ها در کشورهای اسلامی است.

رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین گفت: تنها حکومتی در جهان که به صورت واقعی از آرمان فلسطین حمایت و پشتیبانی کرده و رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، جمهوری اسلامی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها