شرکت وسترن دیجیتال پس از ارائه محصولات متنوع به بازار طی چند ماه اخیر، این بار با هارد ۱۴ ترابایتی خود بار دیگر نگاه ها رو به سمت خود جلب کرد.
کد خبر: ۹۷۷۱۰۱
رونمایی از هارد ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، به تازگی وسترن دیجیتال رکورد دیگری را شکسته و با رونمایی از هارد دیسک ۱۴ ترابایتی خود که Ultraster He12 نام دارد، بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

محصول جدید وسترن دیجیتال هنوز به صورت رسمی به بازار عرضه نشده است و تنها به صورت پایلوت در اختیار برخی از کارمندان خود شرکت قرار گرفته شده اما شرکت اعلام کرده که به زودی این محصول را به در بازار برای تخصص‌های خاص نیز عرضه می‌کند.

طراحی این هارد که برای دوام بیشتر از گاز هلیوم پر شده به گونه ای است که تا در دیتاسنترها و به طور کل، حوزه های تخصصی بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. به معنای واضح تر، مردم عادی نمی توانند منتظر عرضه عمومی آن باشند.

همانطور که گفته شد، هارد درایو ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال به همراه مدل ۱۲ ترابایتی Ultrastar HGST He12 هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارند اما تا سال آینده برای خرید در دسترس قرار می گیرند. هنوز هیچ قیمت دقیقی برای این محصول اعلام نشده اما شکی نیست که هزینه‌ای کلان روی دست خریداران خود خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها