مدیر شبکه رادیویی ایران:

رادیو جمعه در مسیر درستی حرکت می کند

جشن یک سالگی برنامه رادیو جمعه با حضور علاقمندان ، هنرمندان برنامه در استودیو یک رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۴۹۹۵
رادیو جمعه در مسیر درستی حرکت می کند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، 27 آذر ماه سالگرد آغاز فصل سوم برنامه های طنز صبح جمعه رادیو ایران پس از «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» است که امسال با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) مصادف شده است. به همین منظور اهالی رادیو جمعه مثل گذشته در ضمن ضبط ویژه برنامه میلاد حضرت محمد (ص) جشن تولد یک سالگی برنامه را نیز برگزار کردند.

در این جشن هنرمندانی چون عباس محبی، علیرضا جاوید نیا، اصغر سمسار زاده، شوکت حجت، داوود منفرد، فرانک رفیعی، مرتضی تبریزی و... به ایفای نقش و اجرای نمایش های شاد پرداختند که مورد استقبال جمعیت حاضر در سالن قرار گرفت.

مدیر شبکه رادیویی ایران که به عنوانی میهمان در جشن تولد رادیو جمعه حضور داشت در این برنامه گفت:رادیو جمعه حاصل زحمات تیمی 40-30 نفره است که استخوان بندی آن نیز از هنرمندان قدیمی رادیو در عرصه طنز تشکیل شده است خوشبختانه پس از یک سال برنامه رادیو جمعه در میان مخاطبان جای خود را به خوبی باز کرده و طرفداران بسیاری دارد و این نشان می دهد برنامه راه خود را پیدا کرده و در مسیر درستی حرکت می کند.

بهنام احمدپور در پاسخ به این پرسش که چرا جای یکی دو چهره این حوزه در برنامه خالی است گفت: بنده بارها گفته ام که رادیو برای استفاده از هنر مندان هیچ محدودیتی ندارد و تاکید می کنم رادیو ایران با آغوش باز پذیرای هنرمندان طنز رادیو است البته برخی دوستان هم به دلیل خاصی به جمع برنامه اضافه شده اند، به طور مثال آقای رضا عبدی بیمار هستند و امکان حضور در برنامه را ندارند یا برخی از همکاران هم دلایل شخصی برای رد کردن دعوت برنامه داشته اند با این حال اطلاع دارم مدیر گروه ورزش و تفریحات شبکه شخصا مسائل مربوط به برنامه و دعوت از هنرمندان را پیگیری می کنند .

مدیر گروه تفریحات شبکه ایران نیز با اشاره به ظرفیت های برنامه گفت:خوشبختانه ما توانسته ایم در خواست مخاطب شبکه را اجابت کنیم و صبح جمعه ای شاد و مفرح برای مردم ایران فراهم کنیم .البته برنامه جای کار بیشتری دارد و به مرور زمان هنرمندان دیگری متناسب با نیاز برنامه به جمع ما اضافه می شوند.

حمیدرضا افتخاری با اعلام این خبر که به زودی برنامه به شکل میدانی در خارج از استودیو ضبط خواهد شد گفت: در حال حاضر رادیو جمعه با حضور مخاطبان در استودیو یک رادیو ضبط می شود اما بنا داریم به زودی برنامه را در محیط خارج استودیو ضبط کنیم تا فرصت شرکت برای مخاطبان بیشتری فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه برنامه در کنار شخصیت های قدیمی نظیر شنگول ،هیبت و..موفق به خلق شخصیت های جدیدی نظیر ماشاالله خان ، ننه کتی ، ج – ض (جیم – ضاد) وشرمیلا شده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند ، به طوری که این شخصیت ها در جامعه ، خصوصا فضای مجازی نمود دارند.

مدیر گروه تفریحات شبکه ایران ادامه داد: در خلق این شخصیت ها سعی شده است از مناسبات روز مره بهره گیری شود و این شخصیت ها دارای ما به ازای واقعی در جامعه باشند.

گفتنی است؛ رادیو جمعه با بهره گیری از هنرمندان قدیمی طنز رادیو در کنار بازیگران جوان موفق شده است طی سال گذشته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند .

این برنامه جمعه ها ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها