قائم‌مقام سازمان صداوسیما از تلاش‌های شبانه‌روزی صداوسیمای مرکز ایلام در انعکاس کامل، جامع و هنرمندانه حماسه اربعین حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۰۹۷۱

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان موسوی‌مقدم، قائم‌مقام سازمان صداوسیما در بازدید پایانه مرزی مهران و قرارگاه رسانه‌ای اربعین با قدردانی از همکاران رسانه استانی در حوزه‌های صدا، سیما، فنی و خبر در پوشش مراسم اربعین امسال گفت: همکاران ما در صداوسیمای مرکز ایلام با برنامه‌ریزی و تدابیر قبلی و فراهم کردن زیرساخت‌ها بحمدالله بخوبی توانستند اطلاع‌رسانی موثقی داشته باشند.

موسوی‌مقدم افزود: با بررسی‌هایی که در تهران داشتم، بیش از 50 درصد اطلاعات و اخبار مربوط به مرز و تردد زائران و اطلاع‌رسانی‌هایی که ستاد به‌عهده داشت، حاصل تلاش همکاران ما در مرکز ایلام بویژه همکاران پرتلاش حوزه خبر بود.

قائم‌مقام سازمان صداوسیما به ارتباطات گسترده و زنده صداوسیمای مرکز ایلام از مرز مهران با شبکه‌های ملی و استانی اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ارسال تصاویر و ارتباط زنده با شبکه‌های ملی و استانی از طریق لینک، SNG و فیبر نوری میسر می‌شود که درواقع یک مجموعه ایمن و باسرعت برای انتقال سیگنال فراهم کرده بودند و به واقع این تلاش‌ها جای قدردانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها