40روز از عروج شهید خزائی گذشت

داغی که هنوز تازه است

استقبال مردم زاهدان از پیکر پاک خبرنگار شهید مدافع حرم

پیکر پاک خبرنگار شهید مدافع حرم دوشنبه شب در میان استقبال گرم و پرشور مردم شهیدپرور زاهدان به ویژه جامعه رسانه ای سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۷۴
استقبال مردم زاهدان از پیکر پاک خبرنگار شهید مدافع حرم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، خیل مشتاقان و عاشقان امامت و ولایت که از ساعتی قبل در فرودگاه زاهدان تجمع کرده بودند تا از شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) استقبال کنند، با ورود پیکر شهید محسن خزائی یک صدا فریاد 'یاحسین (ع)' و 'یا زینب (س)' را در فرودگاه زاهدان طنین انداز کرده و از خون نگار عرصه دفاع از حریم ولایت به گرمی استقبال کردند.
مردم شهیدپرور زاهدان که علما و روحانیون، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران و روسای صدا و سیما، خبرگزاری ها، نشریات و سایر رسانه های سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند پیکر شهید خزائی را از ترمینال حجاج فرودگاه زاهدان تا منزل شهید تشییع و بدرقه کردند.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید محسن خزائی از جمله خبرنگاران پرتلاش جبهه های نبرد حق علیه کفر بود و با گزارش های بسیار جذابی که ارسال می کرد به عینه نشان داد که هیچ گاه ترسی به دل راه نداده و عاشقانه به استقبال شهادت می رفت.
'علی اصغر جمشیدنژاد' افزود: خبرنگاران ایران اسلامی از جمله قشرهای پرتلاش و کم توقعی هستند که با عشق پیام رسانی به مردم در صحنه های مختلف بی واهمه از جنگ و گرما و سرما ؛ به رسالت خطیر خود عمل می کنند.
وی تصریح کرد: خبرنگارانی که در جبهه های جنگ و خطوط مقدم مقابله با دشمن حضور دارند در واقع با خون خود به قلم جان می دهند و تمام تلاششان را برای آگاه سازی جامعه جهانی از جنایات جنایتکاران بکار می گیرند که نمونه بارز آن شهید محسن خزائی است.


'حمید حاجی نژاد' از خبرنگاران باسابقه و باتجربه صدا و سیما که خود نیز مدتها در کشورهایی نظیر افغانستان خدمت کرده و با شهید محسن خزائی نیز همکار بود، گفت: جامعه رسانه ای ایران اسلامی به ویژه سیستان و بلوچستان به داشتن خبرنگارانی ایثارگر و از جان گذشته چون شهید محسن خزائی افتخار می کند.
وی افزود: شهید محسن از حسن خلق، صمیمت، مهربانی و محبت سرشار بود و هیچ گاه تندخو نبود و همه را شیفته خود می کرد.
'حاجی نژاد' اظهار داشت: گزارش های ارسالی شهید محسن خزائی از خطوط مقدم جبهه های سوریه نشان از عشق و علاقه وی به کار خبر و انجام رسالت عظیم اطلاع رسانی داشت و خود که عاشق شهادت بود به آرزوی دیرینه اش رسید.
پیکر شهید محسن خزائی پس از تشییع ؛ به منزل شهید منتقل شد.
مراسم وداع با شهید محسن خزائی صبح روز سه شنبه با حضور اصحاب رسانه در صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، ساختمان رادیو زاهدان برگزار و پس از آن پیکر شهید برای تشییع و خاکسپاری به مصلای قدس منتقل می شود.
مراسم تشییع جنازه شهید ساعت 9 صبح روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، مدیران و مسئولان کشوری و استانی از مصلای قدس زاهدان آغاز و در گلزار شهدا بهشت مصطفی این شهر خاکسپاری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها