روز پایانی هفته دوازدهم لیگ یک

تلاش خونه به خونه برای بازگشت به صدر

سه دیدار پایانی هفته دوازدهم لیگ دسته اول در حالی امروز برگزار می‌شود که خونه به خونه بابل این شانس را دارد تا در صورت کسب پیروزی خانگی به صدر جدول بازگردد.
کد خبر: ۹۶۵۸۹۲

هفته دوازدهم این رقابت‌ها به دلیل تداخل با جام حذفی به شکل نا منظم برگزار شد و به همین دلیل امروز سه بازی باقیمانده این هفته برگزار می‌شود.

در این روز تیم‌های مدعی خونه به خونه و اکسین البرز در مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند. خونه به خونه در صورت پیروزی در این مسابقه صدرنشین می‌شود اما مساوی یا باخت باعث می‌شود این تیم در همان رده سوم پایین‌تر از ملوان باقی بماند. هدایت اکسین را فیروز کریمی به عهده دارد و علیرضا مرزبان هم سرمربی خونه به خونه است .

بادران تهران و نساجی هم دو تیم جام حذفی ناکام شده‌اند که بادران مقابل سایپا و نساجی با شکست مقابل نفت از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند. هر دو تیم 16 امتیازی هستند. در این بازی دو سرمربی نام‌آشنا حضور دارند. اکبر میثاقیان هدایت بادران را برعهده دارد و محمود فکری هم سرمربی نساجی است. هر دو تیم 16 امتیازی هستند. آلومینیوم اراک و مس کرمان هم سومین بازی را انجام می‌دهند .

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هم اکنون سپیدرود رشت با 12 بازی و 25 امتیاز صدرنشین است، ملوان انزلی با همین تعداد بازی و 24 امتیاز دوم و خونه به خونه با یک بازی کمتر و 22 امتیاز سوم است.

برنامه بازی‌های امروز به این شرح است:

آلومینیوم اراک - مس کرمان، ساعت 14:45، ورزشگاه امام خمینی اراک

داوران: وحید صالحی، حمید سبحانی، امرالله طراح، مرتضی عابدی

خونه به خونه مازندران - اکسین البرز، ساعت 14:45، ورزشگاه هفتم تیر بابل

داوران: حسین زرگر، هادی طوسی، محمد جواد مداح،انور دورانی

بادران تهران - نساجی مازندران، ساعت 15:00، ورزشگاه اکباتان تهران

داوران: شاهین حاج بابایی، اسد حاج‌محمد، رضا قیم، حسین زمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها