بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درحالی سومین روز خود را پشت سر گذاشت که با استقبال نسبی بازدیدکنندگان و مسئولان همراه بود.
کد خبر: ۹۶۵۶۸۰
نمایشگاه جان می‌گیرد

یکی از آنها حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات بود که از غرفه روزنامه جام‌جم بازدید کرد و در بخش کودکان در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همراه با کودکان نقاشی کشید و این نقاشی را امضا کرد.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات نیز صبح دیروز به مصلای امام خمینی(ره) آمد، اما تنها در نشست خبری شرکت کرد و بازدید از غرفه‌ها را به چهارشنبه موکول کرد.

مسئولان در غرفه جام‌جم

مسعود پرشکیان نایب رئیس دوم مجلس، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همراه حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس دهم، خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و... از جمله مهمانان روز گذشته غرفه جام‌جم بودند که با حضور در این غرفه با مسئولان و خبرنگاران این روزنامه گفت‌وگو کردند.

احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران نیز که این روزها شایعه رفتنش به سازمان اسناد و کتابخانه ملی دهان به دهان می‌چرخد، روز گذشته به نمایشگاه آمد و در واکنش به شایعه رفتنش به کتابخانه ملی خندید و از خبرنگار خواست سوال بعدی‌اش را بپرسد.

حضور کمرنگ هنرمندان و ورزشکاران

روز گذشته هنرمندان و ورزشکاران حضور چندانی در نمایشگاه مطبوعات نداشتند، اما نمایشگاه بیست و دوم شاهد حضور چهره‌های فرهنگی بود. اسماعیل امینی، شاعر و پ‍ژوهشگر ادبی، جواد محقق شاعر و نویسنده، فرهاد حسن‌زاده، نویسنده و مترجم و... از جمله افرادی بودند که از غرفه روزنامه جام‌جم بازدید کردند.

امیر سرتیپ ستاد سعید پورداراب، دارنده نشان دو و سه فتح و فرمانده تیپ سه نیروی زمینی لشکر بیست و یک حمزه در دوران دفاع مقدس نیز با حضور در غرفه جام‌جم از خاطرات هشت سال دفاع مقدس گفت.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور 900 رسانه در 620 غرفه از 14 تا 21 آبان از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 همه‌روزه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان است. روزنامه جام‌جم‌ میزبان شما در غرفه 402 در راهروی اصلی شبستان است.

کمیل انتظاری - فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیوای بلخی
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
جان كرامی گیرد؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها