نمایشگاه 22

غرفه جام‌جم میزبان شما در نمایشگاه مطبوعات

روزنامه جام‌جم در بیست‌و دومین نمایشگاه مطبوعات غرفه ویژه‌ای را تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۶۴۷۰۷
غرفه جام‌جم میزبان شما در نمایشگاه مطبوعات

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در حالی نخستین روزش را در مصلای امام خمینی(ره) پشت‌سر گذاشت که تنها سه ساعت درهایش را روی عموم گشود و برخی از غرفه‌داران همچنان درحال غرفه‌‌‌آرایی بودند.

انگار عادتمان شده همه کارها را به دقیقه 90 بیندازیم. انگار در دقایق آخر قرار است معجزه‌ای رخ دهد و همه کارها خودش روبه‌راه شود. برخی از رسانه‌های حاضر در بیست‌ و دومین نمایشگاه مطبوعات نیز که از دوشنبه گذشته برای برپاکردن غرفه و غرفه‌آرایی فرصت داشتند، کار آراستن غرفه خود را به دقایق آخر واگذار کردند؛ آن هم در حضور بازدیدکنندگان. جالب‌تر این که غرفه‌آرایی بخش رسانه‌های خارجی تا ساعت 16 تمام نشده بود.

اما نکته‌ای که بیش از همه به چشم می‌آید، کم‌سلیقگی در تزئین غرفه‌هاست. رنگ غالب نمایشگاه قرمز است؛ رنگی که در نگاه نخست به دلیل افزایش هیجان می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد، اما وقتی رنگ غالب شود، اضطراب و خشم را در پی خواهد داشت.

کم‌سلیقــگی در برپـایی ایستگاه‌هایی که برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده نیز به چشم می‌خورد. برخلاف سال گذشته که این ایستگاه‌ها ظاهری شکیل داشت، امسال ایستگاه‌های‌ استراحت روی سکوهای هشت‌ضلعی عجیبی برپا شده که بیش از ده سانتی‌متر ارتفاع دارد و ظاهری بدشکل به این ایستگاه‌ها بخشیده ‌است.

در بخش دیگری از نمایشگاه، غرفه‌ای برپا شده که به عکس‌های خبری اختصاص یافته است؛ هم ظاهر مناسبی دارد و هم عکس‌های قابل‌توجهی در آن به نمایش گذاشته شده است، اما نام عکاسان و رسانه‌ آنها در هیچ بخشی ذکر نشده است. دیروز البته روز بی‌فروغ نمایشگاه بود.

اصغر سلیمی، نماینده سمیرم در مجلس دهم مهمان غرفه روزنامه جام‌جم بود. اسماعیل کهرم، کارشناس و فعال محیط‌زیست هم با لباس ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست در نمایشگاه حضور یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه جام‌جم از ساعت 9 تا 20 به شبستان، ورودی اصلی، بعداز محراب، غرفه 402 مراجعه کنند.نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان در مصلای تهران برگزار می‌شود.

کمیل انتظاری - فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها