مولاوردی:

شاخص آموزش و بهداشت در کشور هنوز چالش هایی دارد/وجود دختران بازمانده از تحصیل در مناطق محروم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در ایران با وجود پیشرفت هایی که داشتیم هنوز از نظر شاخص آموزش و بهداشت چالش هایی وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۴۷۵۳
شاخص آموزش و بهداشت در کشور هنوز چالش هایی دارد/وجود دختران بازمانده از تحصیل در مناطق محروم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی امروز این مطلب را در دوره آموزشی مدیریت دانش سازمانی نحوه برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران، ویژه کارشناس مسئولان امور زنان استان های وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان بیان کرد.
وی اظهارداشت: ما همواره با غرور و افتخار مطرح می کنیم که از نظر شاخص آموزش و بهداشت وضعیت نسبتا خوبی داریم اما قبول داریم که هنوز چالش وجود دارد.
مولاوردی گفت: در مناطق محروم و مرزی هنوز دختران بازمانده از تحصیل زیادی وجود دارند و بسیاری از ازدواج های زودهنگام و اجباری مانع تحصیل دختران می شود.
وی خاطرنشان کرد: همه این مشکلات به دلیل فرهنگ های غلط و حتی فقر است که دختران در این مناطق، بازمانده از تحصیل می شوند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آموزش دختران به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی سطح آموزش و پرورش است که ما باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در مجمع جهانی اقتصاد نیز به موضوع آموزش دختران به عنوان موضوعی مهم و تاثیرگذار در ارزیابی کشورها توجه شده است.
مولاوردی در ادامه به برگزاری ششمین نشست وزرای سازمان همکاری اسلامی اشاره کرد و گفت: موضوع اصلی این نشست بررسی توانمندی و نقش زنان در توسعه کشورهای اسلامی بود که امیدوارم مثمر ثمر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها