کمپین «پاییز هم بهاری دگر است»، در قالب کاروان مهربانی به اولین مقصد خود یعنی سیستان و بلوچستان سفر کرد و مأموریت خود را در این استان به پایان رساند.
کد خبر: ۹۶۶۵۹۴
اولین کاروان مهربانی در سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، در ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه خود کمپین پاییز هم بهاری دگر است را با هدف کمک رسانی به مناطق محروم آغاز کرد. در این راستا، دوشنبه 17 آبان ماه اولین کاروان از این کمپین به شهرهای زابل و بنجار و شهرستان های هامون، زهک و نیمروز و هیرمند سفر کرد.

توزیع کمک‌های مردمی شامل لوازم التحریر، لوازم بهداشتی، پوشاک، دارو، مواد غذایی و تأمین برخی اقلام جهیزیه برای دختران سیستانی از جمله برنامه های کاروان در این سفر بوده است. ارائه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران نیازمند و فراهم کردن شرایط ادامه درمان در تهران برای برخی موارد خاص، بخشی دیگر از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد دست های مهربان است.

از آنجا که رشد و توسعه دانش در مناطق محروم کشور همواره مورد توجه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان بوده است، این سازمان غیر دولتی در نظر دارد با شکل دهی کمپین های دو ماهه به حمایت خود از دانش آموزان و کودکان نیازمند اقصی نقاط کشور ادامه دهد.

کاروان مهربانی، جدیدترین فعالیت بنیاد نیکوکاری دست های مهربان است که در کنار دیگر برنامه های این بنیاد از جمله فراهم کردن جهیزیه، اعطای تسهیلات ازدواج، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی و آموزشی، مدرسه سازی، اشتغال زایی برای مددجویان، تأسیس کلینیک درمانی سبحان و ارائه خدمات درمانی رایگان برای خانواده های تحت پوشش، حمایت از بیماران خاص و دارای معلولیت؛ به منظور توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های بی بضاعت انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها