رئیس اتحادیه میوه و سبزی تحولات بازار میوه و سبزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: تنها قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته قبل مقداری افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۳۹۲۰
گوجه فرنگی گران شد

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین مهاجران در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته مقداری افزایش داشته و در حال حاضر نرخ هر کیلوگرم از نوع گلخانه‌ای این محصول بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و نوع بوته‌ای آن بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم خیار بوته‌ای را ۳۵۰۰ تومان و نوع گلخانه‌ای این محصول را بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: همچنین قیمت انار با کیفیت متوسط بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و نرخ انار باکیفیت بین۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

مهاجران قیمت هرکیلوگرم سیب درختی درجه دو را نیز بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و همچنین نرخ سیب قرمز با کیفیت را ۳۰۰۰ تومان و سیب سفید ۳۵۰۰ تومان اعلام کرد.

وی قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی را بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و پیاز قرمز و سفید را بین ۶۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: نرخ انگور بی‌دانه با کیفیت متوسط درحال حاضر بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت هرکیلوگرم موز بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، گریپ فروت توسرخ بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، لیموشیرین بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

مهاجران افزود: نرخ نارنگی هم درحال حاضر بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت پرتقال کوهستان نیز ۴۵۰۰ تومان و قیمت نوع رسمی این میوه ۲۰۰۰ تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
در این مملكت چه چیز ارزان است؟

نیازمندی ها