سونامی تغییرات منصوریان در ترکیب استقلال

کاوه و بختیار و فرشید به نیمکت تبعید می‌شوند؟

استقلال روز دوشنبه و از ساعت 16 و 35 دقیقه در جام حذفی مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد. آبی‌ها بعد از تساوی مقابل فولاد در لیگ برتر و بیشتر کردن اختلاف خود با صدر جدول، در تلاش هستند تا در حذفی موفق باشند. منصوریان نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارد و می‌گوید باید هدف اول آنها قهرمانی در این مسابقه باشد. آبی‌ها امسال بخوبی می‌دانند شانس قهرمانی‌شان در لیگ برتر بسیار کمتر است و می‌خواهند هر طور شده، در این رقابت‌ها به قهرمانی برسند. منصوریان پس از بازی استقلال و فولاد بشدت از چند بازیکن تیم دلخور بود. به همین دلیل، شنیده‌های موثق حاکی است،‌ چهار بازیکن تیم را در دیدار حذفی بیرون می‌گذارد. او تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد به چند بازیکن که در این مدت نتوانسته‌اند در حد و اندازه خود باشند، شوک وارد کند، اما این بازیکنان چه کسانی هستند؟
کد خبر: ۹۶۲۳۸۸

1 ـ بختیار رحمانی: منصوریان با وجود بی‌انضباطی این بازیکن به او در دیدار با سایپا و سپس فولاد میدان داد. سرمربی استقلال تصور می‌کرد، بختیار بتواند از نظر فنی این قدر خوب باشد که فردا دیگر بهانه‌ای دست کسی نباشد. بختیار اما به هیچ وجه نتوانست در دو بازی قبل هم در حد و اندازه‌های خود باشد به همین دلیل در بازی با مس کرمان قرار است نیمکت نشین شود. منصوریان ترجیح می‌دهد، به بازیکن دیگری میدان دهد تا بختیار را روی نیمکت بگذارد تا شاید او به خود بیاید.

2 ـ فرشید اسماعیلی: این بازیکن در بازی‌های اخیر استقلال عملکرد خوبی نداشته است. فرشید هر چقدر در هفته‌های اول برای استقلال خوب بازی می‌کرد، در بازی‌های اخیر تیم دچار افت شده و نتوانسته آن بازیکنی باشد که منصوریان از او توقع داشت. فرشید در بازی فولاد هم بیش از حد در زمین با توپ ور می‌رفت که این مساله باعث شد تا منصوریان چند بار سرش داد بزند. گویا سرمربی استقلال در رختکن هم به انتقاد از این بازیکن پرداخت و به همین دلیل، فرشید باید روی نیمکت بنشیند تا شاید به خود بیاید و از بازی‌های بعدی بهتر عمل کند.

3 ـ امید ابراهیمی: دلیل بیرون ماندن امید ابراهیمی در بازی با مس کرمان، مشکل فنی نیست بلکه او پدرش را از دست داده و به همین دلیل در بازی روز دوشنبه آبی‌ها نمی‌تواند حاضر باشد. امید این روزها بشدت درگیر مراسم تدفین پدرش بود و حال روحی مناسبی ندارد. ابراهیمی چند سالی است که بشدت درگیر بیماری پدرش است و سرانجام روز جمعه بود که او را برای همیشه از دست داد. امید در بازی مس کرمان کنار آبی‌ها نخواهد بود.

4 ـ کاوه رضایی: او در مسابقه با فولاد بسیار ضعیف بازی کرد و باعث شد تا اعضای کادر فنی از عملکردش به هیچ وجه راضی نباشند. توقعات از بازیکنی مثل کاوه در استقلال بسیار زیاد است و به همین دلیل وقتی ضعیف عمل می‌کند از او انتقاد زیادی می‌شود. کاوه به احتمال زیاد در دیدار با مس کرمان نیمکت‌نشین می‌شود و جای خود را به بازیکن دیگری می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها