بمب‌ خبری این هفته، خبر انتشار Red Dead Redemption 2 در پاییز 2017 بود. سرانجام راکستار خبری را منتشر کرد که هوادارانش چند سال است در تب شنیدنش می‌سوزند.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۱

RDR که به اذعان بسیاری بهترین گیم وسترنی تاریخ است، یکی از بهترین روایت‌های داستانی سال‌های اخیر را دارد که بین عناوین درجه یک بازار کم‌سابقه است. قسمت دوم این گیم که قرار است یک تجربه آنلاین نوین ارائه کند، برای دو کنسول PS4 و XOne تائید شده و فعلا حرفی از نسخه PC نیست.

داستان قسمت دوم بازی «شکار»

ویدئوی انیمیشنی جدیدی از قسمت دوم بازی Prey منتشر شده که داستان آن را نشان می‌دهد. پیش‌درآمد داستان به‌این‌ترتیب است که پس از به مشکل خوردن ایستگاه فضایی روسیه و حمله موجودات بیگانه به آن، این کشور از ایالات متحده درخواست کمک می‌کند. جان.اف.کنِدی، رئیس‌جمهور وقت دست همکاری داده، اما پس از اقدام به ترور نافرجامش – البته در این داستان ایستگاه فضایی ایالات متحده را کاملا به توسعه و تحقیقات اختصاص می‌دهد. پس از 20 سال تلاش نافرجام در مطالعه و حمله فضایی‌ها و شکست تقریبی پروژه، گروهی دیگر به فضا اعزام شده و این بار طی پنج سال، موفقیتی چشمگیر به‌دست می‌آورند و قادر می‌شوند از خصوصیات فضایی‌ها برای تقویت انسان‌ها بهره بگیرند. معلوم است قابلیت‌های فضایی در این گیم پررنگ خواهد بود.

مقابله سامسونگ با شوخی کاربران GTA V

ماه گذشته یکی از کاربران بازی GTA V اقدام به ساخت یک ماد (mod) برای این بازی کرد که با نصب آن، بمب‌های چسبنده درون بازی با شمایل گوشی سامسونگ نوت7 جایگزین می‌شوند. سامسونگ هم که داشت همزمان گوشی‌های ناکام خود را از بازار جمع می‌کرد، دست به اقدام قانونی زد تا ویدئویی که عملکرد این ماد را نشان می‌داد، از یوتیوب حذف شود. البته این ویدئو هنوز هم از کانال‌های دیگر قابل دسترسی است. گفتنی است بعضی رسانه‌های داخلی، این ویدئو را به اشتباه با تیتر «شوخی سازندگان جی.تی.اِی با نوت 7» منتشر کردند، در حالی که در دنیای تجارت، هیچ شرکت بزرگی مانند راکستار (سازنده GTA V) حاضر نیست به خاطر یک شوخی ساده، دعواهای قانونی و پرداخت غرامت‌های سنگین را به جان بخرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها