به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی در گفتوگو با ایسنا درباره لایحه هوای پاک و بخشی از این لایحه که به موضوع کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها از پنج سال به دو سال تاکید دارد، گفت: بهطور کلی پلیس از هر طرح و لایحهای که سبب کاهش آلودگی هوا شود استقبال کرده و در صورت اجرا و تأمین زیرساختها با آن همراه خواهد شد. در لایحه هوای پاک نیز بحث کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها مطرح شده که این موضوع نیز مورد تأکید و موافقت ماست.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از مدتها قبل بر ضرورت کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها تأکید داشت، افزود: امیدواریم که این امر هرچه سریعتر به تصویب نهایی رسیده و برای اجرا ابلاغ شود چرا که معتقدیم پنج سال زمان زیادی برای معافیت خودروها از دریافت معاینه فنی است.
حسینی با تاکید بر اینکه باید زیرساختهای این کاهش مدت زمان نیز فراهم شود، افزود: البته در حال حاضر نیز آندسته از خودروهایی که حتی کمتر از پنج سال از تولیدشان گذشته باشد اما آلایندگی داشته و نقص ظاهری در آنها وجود داشته باشد توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد، اما معتقدیم که قانونی شدن آن تاثیر زیادی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.
وی در پایان از مسئولان در دولت و مجلس خواست که هرچه سریعتر نسبت به تصویب و اجرایی شدن این امر اقدام کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
سالهاست كه ملت از تحولات بعد انقلاب و جنگ و تحریم و گرانی و پلههای ادارات را دویدن كمر راست نكردهاند، هر دفعه وعده دادند كه بهار میرسد امید میآید! پس كی و در چه نقطهای به آرامش میرسیم ما؟
نگاه به وسایل نقلیه مردم نكنید. اینها را با هزار و یك ترفند بصورت اقساط به ما غالب كردهاند كه هنوز در پرداخت قسطهای آن ماندهایم.
به نظر شما یك مرد در پاییز و زیر باران و زمستان برفی زن و بچهی خودش را سوار موتورسیكلت میكند كه به مقصد برسد چه معنایی میدهد؟
چطور در اینجور موارد خودمان را با یورو چهار و پنج مقایسه میكنیم و در باقی موارد هندی هستیم و كم مانده كه مسافرگیری روی سقف واگن مترو و قطار و اتوبوس هم مجاز شود.
عجب بدبختیم ما بخدا.