با هدف ارتقاء مصرف کالای ایرانی انجام شد

اختصاص جایزه ویژه برای شبکه‌های اجتماعی در «ایران ساخت»

دبیر بخش رسانه های دیجیتال جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران ساخت از اختصاص جایزه ویژه به شبکه های اجتماعی تلفن همراه با هدف ارتقای مصرف جنس ایرانی، معرفی محصولات دانش بنیان و فرهنگسازی برند و کالای ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۶
اختصاص جایزه ویژه برای شبکه‌های اجتماعی در «ایران ساخت»


به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری ایران ساخت، امیر حسین اسدی دبیر بخش رسانه های دیجیتال جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ایران ساخت» با اشاره به اختصاص جایزه ویژه با رویکرد ترویج و تقویت تولیدات دانش‌بنیان داخلی در این رویداد اظهار کرد: این جایزه ویژه به شبکه های اجتماعی تلفن همراه با هدف ارتقای مصرف جنس ایرانی، معرفی محصولات دانش بنیان و فرهنگسازی برند و کالای ایرانی اختصاص دارد.
اسدی به نقش اثرگذار شبکه‌های اجتماعی در فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی افزود: شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، لنزور و ... علاوه بر آن‌که نقش اساسی در ارائه اطلاعات و فرهنگسازی در جامعه دارند، گروه ها و کانال های مختلفی نیز در این شبکه ها، بصورت خودجوش در امر اطلاع رسانی، ساخت رسانه و فرهنگسازی فعال هستند که برخی از این کانال‌ها توانسته اند با جذب کاربران زیاد، فرایند درآمدزایی و ایجاد کسب و کار را نیز انجام دهند.
وی با اشاره به توجه ویژه دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفته است به این شبکه ها گفت: دبیرخانه تصمیم گرفته است نسبت به بررسی و داوری کانال ها و گروه ها و یا صفحات این شبکه ها اقدام کند.
دبیر بخش رسانه های دیجیتال جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران ساخت در ادامه گفت: توجه به نوع محتوا، تعداد کاربر، میزان فعالیت، زمان بروزرسانی، زیبایی گرافیکی، نظم در ایجاد صفحه و یا ارائه موضوعات، توجه به فرهنگسازی خرید اجناس ایرانی، توجه به علم و فناوری، توجه به ساده سازی فناوری در ارائه مدیا و نوع تعامل مدیر صفحه و یا گروه با مخاطبان از جمله محورهای داوری در این بخش خواهد بود.
وی افزود: کلیه مدیران کانال، گروه و یا صفحاتی مثل اینستاگرام می توانند در این بخش از جشنواره شرکت نموده و نقشی مهم در فرهنگسازی خرید جنس دانش بنیان ایرانی ایفا نمایند.
براساس این گزارش، ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، بازی های رایانه ای و ایده بازار بخش‌های جشنواره «ایران ساخت» هستند. این رویداد ملی با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی» به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 16 تا 18 دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وبسایت www.iransaakht.ir مراجعه فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها