شبکه رادیویی تهران با برنامه «مرورگر 1332» این بار نبض بازار را در دست گرفته و پیگیر صادرات کالاست.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۶
مرورگر 1332 پیگیر صادرات کالاست

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، «محمدهادی نه برادر» در این باره گفت: برنامه مرورگر 1332 با توجه به شعار سال، با مسئولان و فعالان حوزه اقتصادی که مسئولیتی در بخش دولتی، خصوصی و تعاونی بر عهده دارند، در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت وگو می کند. این هفته برنامه با موضوع صادرات و شرایط کنونی صادرات در کشور روی آنتن می رود.

علاوه براین؛ مخاطبان با برنامه مرورگر 1332 می توانند آخرین نرخ ارز، سکه، دلار و طلا را در بخش «نبض بازار» در گفت وگو با محمد کشتی آرای،رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر دنبال کنند. دراین برنامه درباره آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و نرخ ارز صحبت می شود.

به گفته تهیه کننده این برنامه، آخرین رویدادهای علمی و پژوهشی و اخبار دانشگاه از جمله سمینارها و همایش ها با ثبت مقاله ها و اختراع های جدید از «ویترین» تقدیم مخاطبان می شود.

«نه برادر» درباره بخش «یک تیتر یک خبر» افزود: آخرین اخبار و اتفاقات علمی در بخشی با عنوان «یک تیتر یک خبر» در مرورگر 1332 اطلاع رسانی می شود. همچنین شنوندگان می توانند در بخش «روزآمد» با نرم افزارها و دنیای اپلیکیشن ها آشنا شوند و سوالات خود را در حوزه it، حوزه اطلاعات و ارتباطات مطرح کنند، مهدی سروری کارشناس برنامه در این بخش پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.

وی یادآور شد: در گفت وگوی ویژه هر هفته یک موضوع علمی و اقتصادی انتخاب و با مردم و کارشناسان درباره موضوع هفته گفت و گو می شود.

«مرورگر 1332 »یک برنامه علمی و اقتصادی است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 20 تا 20 و 30 دقیقه به همت گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران تهیه و پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها