نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس، پنجشنبه ‌شب در برنامه تلویزیونی دست‌خط درباره مسائل روز کشور صحبت کرد و از بیکاری و خودداری جوانان از ازدواج و افزایش طلاق، به عنوان برخی از مهم‌ترین مشکلات کشور یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۹

به گزارش فارس، مسعود پزشکیان که سابقه سکانداری وزارت بهداشت را نیز در کارنامه دارد، در ابتدای این برنامه در مقایسه‌ای میان اداره مجلس با اداره یک وزارتخانه گفت‌: طبیعی است که اداره کردن سازمانی، ساختار تعریف‌شده‌ای دارد و طبیعتا کسانی که در اداره‌اند، موظف به گوش دادن به حرف شما هستند، ولی مجلس این‌گونه نیست.

نماینده‌ای از سوی نمایندگانیم که آنجا هستیم و همانند نمایندگان دیگر یک رای داریم. در نتیجه باید تلاش شود زبان و نگاه مشترکی بین خودمان ایجاد تا بتوانیم معضلات را حل کنیم.

وی با بیان این‌که اداره مجلس کار سختی است، گفت: علت گرفتاری‌ها و مشکلات ما همین نداشتن نگاه و زبان مشترک برای حل مشکلات است. تا زمانی که این را نداشته باشیم با مشکلات جامعه مواجه خواهیم بود.

پزشکیان اظهار کرد: اگر مجلس ساختار مناسب داشت و همان زبان و نگاه مشترک و برنامه‌ را داشت، نباید به اینجا که الان هستیم، می‌رسیدیم. ما اگر بتوانیم حرف درست بزنیم و حرف درست را درست نظارت کنیم، نباید مشکل داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از این برنامه با بیان این‌که پزشکان متخصص در ایران،‌ هفت برابر همکاران خود در آمریکا حقوق می‌گیرند، گفت: من اگر به اتاق عمل بروم، یک درصدی از مبلغ را به من خواهند داد.

جدای از حقوقی که می‌گیرم این کارانه هم هست. من الان 11 میلیون حقوق می‌گیرم که در خواب هم نمی‌دیدم این میزان بدهند.

اگر عمل کنم پول به حسابم می‌ریزند و هرچه بیشتر عمل کنم، این بیشتر خواهد شد. پزشکیان ادامه داد: با تعرفه‌هایی که در دولت وجود دارد، راحت می‌توانم 80 میلیون تا صد میلیون درآمد داشته باشم. این نماینده مجلس تاکید کرد: حاکمیت نباید کاری کند که کسی صد میلیون درآمد داشته باشد و دیگری یک میلیون درآمد داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها