خبرگزاری شونهای: علی دایی، ترمیناتوری که هرگز از یاد کره ای ها نمی رود

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 18 روز سه شنبه در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۹
خبرگزاری شونهای: علی دایی، ترمیناتوری که هرگز از یاد کره ای ها نمی رود

به گزارش جام جم آنلاین ، در آستانه این دیدار بزرگ فوتبال آسیا خبرگزاری ها، سایت ها و خلاصه رسانه های مختلف آسیایی و حتی جهان زوایای مختلف این دیدار را مورد توجه قرار داده اند. از حضور جواد نکونام به عنوان مربی در کنار کی روش تا توجه به توانایی های بازیکنان جوانی مثل جهانبخش و آزمون. در این میان سایت شونهای چین به 20 سال پیش برمی گردد، زمانی که تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در جام ملت های 1996 امارات مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. همان مسابقه ای که ایران با شش گل کره جنوبی را در هم کوبید و همان مسابقه ای که علی دایی 26 ساله به تنهایی چهار گل زد. شونهای در اینباره نوشت: علی دایی ترمیناتوری است که هرگز از یاد کره ای ها نمی رود. حتی سال ها پس از آن مسابقه باز هم تیم کره از علی دایی می ترسید.

این سایت در ادامه گزارش نوشت: دیدار ایران و کره در یازدهم اکتبر بزرگ ترین مسابقه ای است که به تماشای آن می نشینیم. دو تیم بزرگ هدف مشترکی دارند. به خصوص کره ای ها که نیاز بیشتری به پیروزی در این دیدار دارند.

در ادامه مطلب آمده است: جواد نکونام دیگر در ترکیب ایران نیست، اینبار او را بر روی نیمکت تیم ایران می بینیم. او حالا مربی است و دستیار کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها