ورود یک قلاده روباه به منزلی در تهران

ورود یک قلاده روباه به حیاط منزل مسکونی، موجب ترس و نگرانی اهالی یک منزل مسکونی در شمال تهران شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۸
ورود یک قلاده روباه به منزلی در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 89 را به خیابان دولت، خیابان شهید سلیمی اعزام کرد.

رضا شقاقی رئیس ایستگاه 89 آتش نشانی در این باره گفت: یک قلاده روباه وارد حیاط یک منزل مسکونی شده بود که نیروهای عملیاتی بلافاصله با بکارگیری تجهیزات ویژه این حیوان را به دام انداختند و به نگرانی اهالی این منزل مسکونی پایان دادند.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مسئولان قسمت حیات وحش بوستان پردیسان، روباه بازیگوش تحویل عوامل این مجموعه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سحر
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
ای جانم چقدر خوشگله . حیوونی حالا باید بره باغ وحش . دلم سوخت
اكبر
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
ایكاش اهالی این ساختمان ابتدا آرامش خود رو حفظ می كردن ، این زبون بسته رو می گرفتن و می بردن در كوه رها می كردن ، باتوجه به اینكه روباه بیچاره تو شمال تهران پیدا شده پس فاصله خیلی زیادی طی نكرده بود و هم اینكه دسترسی اهالی آپارتمان به كوه راحتتر بود ، حالا بیچاره باید تو قفس بمونه ببینه كی بهش غذا می دن ، كی آب میدن .
نوذر
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
تازه گیها شمال تهران پر شده از روباه......3 موردش یكی در ونك خودم دیدم ....یكی در اطراف پارك ملت خانه دارد( با خانواده ).... یكی مورد هم با خانواده در یك خانه باغ در محمودیه.....دو مورد اخیر در منزلهای آشنایان بنده هستند....تازه اینها مواردی است كه فقط بنده خبر دارم.....حتما هزاران قلاده هست كه سه مورد فقط در عرض 2 ماه اخیر شخص من خبر دارم...

نیازمندی ها