عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح نمود؛

از خبر رد لایحه اصلاح قانون کار تا پیام زنده باد کارگر

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین :

بررسی ابهامات قرارداد رنو در مجلس به بعد موکول شد/ سهمیه طرفین محل ابهام

قرارداد رنو که قرار بود روز سه شنبه در کمیسیون صنایع مجلس مورد بررسی قرار گیرد ، بررسی آن به حدود دو هفته دیگر موکول شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۱
بررسی ابهامات قرارداد رنو در مجلس به بعد موکول شد/ سهمیه طرفین محل ابهام

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین در این باره گفت: مذاکراتی که بین سازمان گسترش و شرکت رنو فرانسه تفاهم شده است دارای ابهاماتی است که برای روشن شدن موضوع قرار است این تفاهمنامه در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شود که بیشتر جنبه نظارتی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که از نظر نمایندگان این تفاهمنامه دارای چه ابهاماتی است، گفت: آنچه بیشتر در این کمیسیون بررسی خواهد شد نوع سرمایه گذاری و درصد سرمایه گذاری شرکت رنو است، آنطور که در خبرها منتشر شده است سهم سرمایه گذاری رنو 60 درصد اعلام شده که باید دید این سهم چگونه تعریف شده است و اگر با استفاده از تولیدات قطعه سازان داخلی باشد مشکلی نیست.

وی افزود: ابهام دیگری که در این تفاهمنامه وجود دارد، سهم سازمان گسترش در سرمایه گذاری است، بر اساس قانون ایدرو نمی تواند بیش از 20درصد سهم سرمایه گذاری داشته باشد، حال باید دید که آیا 40 درصد سرمایه گذاری از سوی ایدرو با مشارکت باقی شرکت های داخلی است یا خیر.

سیما رادمنش_جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
hasrat
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
چشمم آب نمیخوره ... بذارن رنو كار كنه ...
زهرا
-
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
منم همینطور ، خودرو سازای داخلی فشار می یارن كه سهم رنو كاهش پیدا كنه تا رقیبی براشون نشه

نیازمندی ها