طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما

وزیر ورزش و جوانان از تلاش رسانه ملی قدردانی کرد

وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای به دکتر علی عسکری از تلاش همه دست‌اندرکاران رسانه ملی بابت پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک ریو 2016 تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۴

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛ احتراما ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به شما و کلیه همکاران محترمتان در رسانه ملی، انعکاس واقعیت‌های اجتماعی و ورزشی و نگاه واقع‌بینانه به مهم‌ترین مسائل روز دنیای ورزش، هدایت افکار عمومی و نهادینه‌سازی فرهنگ پهلوانی و ورزشی از نقش‌های بی‌بدیل رسانه‌های جمعی است.

در این میان، رسانه ملی همیشه حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و فعالیت‌های شبانه‌روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایجاد فضای شورونشاط در جامعه از طریق انعکاس مطلوب فعالیت‌های ورزشی، نقش بی‌بدیل آن را بیش از پیش نمایان نمود.

ورزش، مقوله فرهنگی و اجتماعی بوده و امسال، با توجه به سال المپیک و پارالمپیک، این نقش با اطلاع‌رسانی مطلوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پررنگ‌تر دیده شد. قهرمانان و نام آوران ورزش ایران بارها و بارها با قهرمانی خود پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به اهتزاز در آوردند و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند. در این میان، تمام بخش‌های محتوایی سازمان صداوسیما اعم از شبکه‌های رادیویی ـ تلویزیونی داخلی و برون‌مرزی با پرداختن به رویداد مهم المپیک و پارالمپیک ریو با نگاه حمایتی و منصفانه به مقوله ورزش و همچنین انجام کارشناسی به بازی‌های انجام شده در همه زمینه‌های نقد و تفسیر گزارش، ضمن به وجود آوردن فضای شور و نشاط و امید در میان جوانان و ورزش دوستان، حامی و پشتیبان وزارت ورزش و جوانان در این برهه زمانی بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان،‌ از شما و مجموعه همکاران پرتلاشتان، بابت پوشش اخبار این دو رویداد، کمال تشکر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

محمود گودرزی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها