اعتماد آمریکایی‌ها به ترامپ در اقتصاد و تروریسم، بیشتر از کلینتون است

در حالی که نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا خود را برای اولین مناظره آماده می‌کنند، یک نظرسنجی درباره اعتماد رای‌دهندگان آمریکایی به دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در مسائل مرتبط با اقتصاد، تروریسم و اخلاقیات منتشر شده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۴

به گزارش فارس ، شب گذشته دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون برای اولین بار در مناظره تلویزیونی مشترک و رودر رو شرکت کردند، مناظره‌ای که می‌تواند تاثیر زیادی بر انتخاب رای‌دهندگان در انتخابات سراسری 18 آبان بگذارد. طبق عادت انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، یک نظرسنجی جدید درباره میزان حمایت‌های رای‌دهندگان از نامزدهای انتخابات 2016 انجام شده که این بار مورد سوال، اعتماد رای‌دهندگان به دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون بوده است.

نظرسنجی مشترک واشنگتن پست و شبکه ‌ای‌.بی.سی که تاریخ آن به 19 تا 22 سپتامبر برمی‌گردد، به سه موضوع اقتصاد، تروریسم و اخلاقیات در حکومتداری پرداخته است. از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی سراسری سوال شده که به کدام یک از نامزدها اعتماد بیشتری برای اداره امور مربوط به این سه موضوع دارند.

نتیجه کلی این نظرسنجی حاکی از آن است تعداد افرادی که به نامزد جمهوریخواه در اداره و رتق و فتق امور مربوط به اقتصاد، تروریسم و اخلاقیات اعتماد دارند، بیشتر از افرادی است که به رقیب دموکرات او اعتماد دارند.

نتیجه نظرسنجی حاکی از آن است که در اداره امور اقتصادی، 50 درصد به ترامپ اعتماد دارند و 43 درصد به کلینتون. در موضوع اداره و مدیریت امور مربوط به تروریسم، میزان اعتماد به نامزد جمهوریخواه 47 درصد و میزان اعتماد به رقیب دموکراتش 45 درصد است. یکی دیگر از محورهای این نظرسنجی اخلاقیات در حکومتداری است که اینجا هم اعتماد بیشتر از آن ترامپ شده است. وی 44 درصد کسب کرده و سهم کلینتون 43 درصد بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها