ویژه برنامه «یک جام از غدیر» با رویکرد معارفی و آموزشی، خطابه حضرت رسول (ص) در حجه الوداع را تبیین می کند.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۴
«یک جام از غدیر» در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، علیرضا حبیبی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «یک جام از غدیر» به مناسبت عید غدیر خم با سه رویکرد معارفی، تاریخی و فرهنگی پخش می شود. در این برنامه سعی شده از یک منظر مروری بر تاریخ اسلام و واقعه غدیر شود و در بخش کارشناسی، خطبه غدیریه پیامبر(ص) حجه الوداع با حضور دکتر قاسمی تبیین می شود و کارشناس برنامه درباره خطابه حضرت رسول (ص) در حجه الوداع مطالبی را مطرح می کند.

وی افزود: گزارش هایی از مردم درباره غدیرخم، نظرعلمای اهل سنت، شعر خوانی با حضور شاعران آیینی، برش فیلم و کتاب شناسی غدیر از دیگر بخش های این برنامه است.

حبیبی با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه خاطر نشان کرد: انعکاس مناسبت غدیر خم، آگاهی رسانی و تکریم شاعران دینی از اهداف تهیه این برنامه است که به منظورافزایش دانش و آگاهی مخاطب با موضوع غدیر خم پخش می شود.

علاوه بر این؛ تقویت، تغییرباور و نگرش مخاطبان به واقعه غدیر و گرایش و تمایل مخاطبان به این موضوع از ویژگی های برنامه یک جام از غدیر است که در این روز از ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می شود. برنامه با کلید واژه های عید، غدیر خم، عبودیت، بندگی ، قربانگاه و عشق به الله و گزارش هایی درباره واژه عید غدیرخم تقدیم مخاطبان می شود و در بخش هایی از برنامه به ادعیه و زیارت، فیلمها و سریال های مرتبط و اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

یک جام از غدیر کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی هومن عرب شیرازی و کارشناسی مهدی رستمی تقدیم مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها