کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در دقیقه 90 بازی رئال مادرید با اسپرتینگ در سانتیاگو برنابئو ضربه‌ای استثنایی زد تا رئال، باخت را با تساوی عوض کند. البته این نتیجه هم دوام نداشت و رئال در دقیقه 4+90 گل دوم را زد تا در شبی که اصلا خوب نبود، برنده بازی با نماینده فوتبال پرتغال باشد. تیمی که رونالدو را در 17 سالگی پذیرفت و در 18 سالگی به دنیا معرفی کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۸

رونالدو برای گلزنی در دقیقه 90 بازی چهارشنبه‌شب شادی نکرد و در پایان بازی هم به رختکن اسپرتینگ رفت تا تلخی این شکست دیرهنگام را از دل هموطنانش دربیاورد. حالا آمار نشان می‌دهد رونالدو از نظر محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی رتبه دوم را در اختیار دارد.

طبق گزارش آماری که توسط مؤسسه «اَپل‌ تری کامیونیکیشن» مادرید صورت گرفته است، کریستیانو رونالدو در رده‌بندی محبوب‌ترین شخصیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی که بیشترین تعداد طرفدار و دنبال‌کننده را دارد، در جایگاه دوم قرار گرفته، گرچه او محبوب‌ترین مرد دنیا در این شبکه‌ها محسوب می‌شود. رونالدو در سه شبکه‌ اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام که عضوشان شده است، 238 میلیون طرفدار دارد و از این حیث تنها یک خواننده زن آمریکایی (تیلور سوئیفت) با 246 میلیون دنبال‌کننده، از او بالاتر است. در این جدول کیتی‌پری (219میلیون)، سلنا گومز (205میلیون) و ریانا (190‌میلیون) از جمله محبوب‌ترین‌های فضای مجازی محسوب می‌شوند.

رونالدو در ماه فوریه سال جاری، به اولین ورزشکاری تبدیل شد که تعداد طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی از مرز 200 میلیون نفر گذشت. کریس از این حیث فاصله زیادی با رقیب آرژانتینی‌اش در بارسلونا، لیونل مسی دارد ضمن این‌که تعداد طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی از مجموع طرفداران ستاره‌هایی مانند لبرون جیمز، مایکل جردن، کوبی برایانت، کوین دورانت و استفن کری که همگی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) سابقه بازی دارند، بیشتر است.

در همین حال طبق گزارش سایت هوکیت، رونالدو که فصل قبل، لیگ قهرمانان اروپا را با رئال‌مادرید برد و با پرتغال قهرمان یورو 2016 شد، در 30 روز اخیر، 4/5 میلیون نفر به تعداد طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی افزوده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها