امین حیایی ، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «هفت» درباره حواشی بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» و این که سرمشق و الگویش در سینما چه کسی است، صحبت کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۲
الگوی امین حیایی در سینما کیست؟

به گزارش جام جم آنلاین، بازیگر «اخراجی‌ها» در این برنامه بایکوت شدنش پس از بازی در «قلاده‌های طلا» را تایید کرد. او اعلام کرد که پس از بازی در این فیلم برخی بازیگران دیگر حاضر نبودند در یک فیلم‌ سینمایی کنار او بازی کنند. حیایی در این باره گفت: «البته آن‌ها حرفه‌ای هستند و شاید حق داشتند که فکر کنند اگر کنار حیایی بازی کنند، برایشان بد می‌شود.»

این بازیگر در ابتدای گفت‌وگوی با بهروز افخمی از جمشید هاشم‌پور به عنوان سرمشق خود در سینما نام برد. حیایی با بیان اینکه همواره از تکراری بودن فراری است، گفت: «من همیشه سعی کرده‌ام در عین توجه به علایق مردم، دست به انتخاب‌های جدید بزنم و وجه هنری سینما هم برایم مهم بوده است. فیلمنامه یک اثر اولین معیارم برای انتخاب است.»

حیایی با اشاره به این‌که از بازی در هیچ فیلمی پشیمان نیست، توضیح داد: «برای بازی در هر کدام از این فیلم‌ها دلیل داشتم و از بازی در هیچ‌ فیلمی پشیمان نیستم. حتی فیلمی را بازی کردم که شاید برخی از مردم دوست نداشتند، از جمله «قلاده‌های طلا» اما واقعا به سرنوشت اعتقاد دارم و فکر می‌کنم راه اشتباه جلوی من نمی‌گذارد.» او در ادامه افزود: «من اعتقاد دارم که «قلاده‌های طلا» واقعیت را به تصویر کشیده است، اما بسیاری بدون دیدن فیلم آن را قضاوت کردند.»

البته امین حیایی حاضر نیست دوباره در چنین فیلمی بازی کند، او در پاسخ به اینکه آیا حاضر در قسمت دوم «قلاده‌های طلا» در صورت ساخته شدن، بازی کند گفت: «الان در این شرایط به دلیل تبعاتی که دارد حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
-
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
۰
۰
همین حیائی25سال پیش در ورودی اسانسور ساختمان شبشه ای با هاش بر خوردم گفتم تو همان بازیگر نیستی ؟طلبكارانه وبخیال اینكه كاره ایست واز او امضا میخواهم خودش را گرفت وگفت اشتباه گرفته ام در حالیكه هیچگاه هیچ فیلمی از اورا ندیده وجسته گریخته عكس هایش را روی كامپیوتر این و آن دیده ام.اینها با همین خلقیات در اخر عمر به دست انداز میافتند.
hassan
-
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
قربون شكلت شاید واقعا یكی دیگه رو اشتباه گرفته بودی برادر من. با توجه به اینكه خودتم گفتی هیچ فیلمی ازش ندیده بودی كاملا محتمله

نیازمندی ها