عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به تعیین سقف 250 میلیون تومانی برای دریافت تسهیلات کارمندان بانک‌ها گفت: متاسفانه وام‌های نجومی جایگزین حقوق‌های میلیونی شده است.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۷

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت دریافتی‌های مدیران دولتی و همچنین کارمندان بانک‌ها افزود: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه با ارقام بالا به کارمندان بانک‌ها مصداق حقوق‌های نجومی است و باید با آن برخورد شود.

نماینده مردم شاهرود، میامی و بسطام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پرداخت وام‌های کلان به کارمندان بانک‌ها از منابع قرض‌الحسنه یا منابع خود بانک‌ها خلاف عدالت و ظلم فاحش به اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: منابع بانکی متعلق به بانک‌ها نیست و آنها تنها امانت‌دار مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر این‌که منابع بانک‌های دولتی متعلق به دولت و همچنین منابع بانک‌های خصوصی متعلق به مردم است، تصریح کرد: بانک‌ها مجاز به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و کلان به کارمندان خود از منابع مردم نیستند.

حسینی شاهرودی با بیان این‌که منابع بانک‌ها باید در راستای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور مصرف شود، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی باید نحوه مصرف درست منابع قرض‌الحسنه را بصراحت به بانک‌ها ابلاغ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها