رادیو سلامت با همکاری مرکز بسیج صدا و سیما برگزار می کند:

دوازدهمین دوره طرح خونگیری از کارکنان رسانه ملی

به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، به همت پایگاه بسیج شبکه رادیویی سلامت، واحد انتقال خون در روزهای 20 و 21 شهریور ماه در ساختمان شهدای رادیو استقرار می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۱
دوازدهمین دوره طرح خونگیری از کارکنان رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، پایگاه تیم سیار سازمان انتقال خون به همت پایگاه بسیج شبکه رادیویی سلامت با همکاری مرکز بسیج سازمان صداوسیما با حضور در طبقهb1 ساختمان شهدای رادیو، روزهای شنبه و یکشنبه - 20 و 21 شهریور ماه از ساعت 9 صبح الی 16، اقدام به خونگیری از کارکنان رسانه ملی می‌کند.

گفتنی است، این اقدام خداپسندانه با هدف ارتقای سلامت کارکنان رسانه ملی و ترویج فرهنگ اهدای خون هر سال به همت رادیو سلامت انجام می شود که امسال دوازدهمین دوره طرح خونگیری از کارکنان سازمان صدا و سیما انجام خواهد شد.

تنها همسرمان را مقصر ندانیم

موضوع «تنها همسرمان را مقصر ندانیم»، امروز ـ 16 شهریور ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت بررسی می شود.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان بپردازد.

در صورت قطع ارتباط، تنهاهمسرمان را مقصر ندانسته و خود، برای ارتباط مجدد پیش قدم شویم. در همین ارتباط، برنامه عصرگاهی «به رنگ زندگی» با حضور دکتر مینا پورفرخ روان شناس ساعت 17 به مدت 120دقیقه به پرسش های مخاطبان درباره «راههای تقویت ارتباط بین زوجین» پاسخ می دهد.

گفتنی است، این برنامه رادیویی از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.

بسته بندی محصولات خرمایی در «غذا، سلامت، زندگی»

مقوله «بسته بندی محصولات خرمایی استاندارد و سالم-فراورده های خرمایی» را امروز ـ شانزدهم شهریور ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت بشنوید.

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، روز یکشنبه در خصوص اینکه «انواع بسته بندی ها بر اساس نوع محصول غذایی چگونه باید باشد» با دکتر یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی گفت و گو می کند.

این برنامه به موضوعاتی همچون رژیم های غذایی، تغذیه در بیماری ها و تغذیه در گروه های آسیب پذیر می پردازد.

همچنین روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

گفتنی است، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه با شما همراه می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها