جواد قارایی خالق «ایرانگرد» با بهبود روند درمان تا سه ماه دیگر سفرهای خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۱
آغاز سفرهای خالق «ایرانگرد» تا 3 ماه دیگر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد قارایی مستند ساز و خلق کننده «ایرانگرد» که چند ماه پیش برای ساخت جدیدترین این مجموعه دچار سانحه و خانه نشین شد در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: همچنان روزی شش تا هفت ساعت همزمان مشغول فیزیوتراپی و ورزش و آب درمانی هستم، کمی ساییدگی مفصل دارم و همین کمی کار را مشکل کرده است. اما به هر حال طول درمان طبیعی است و به یاری خدا بین دو تا سه ماه دیگر سفرها آغاز خواهد شد.

وی افزود: به دلیل نبود بودجه کافی، تولید و کارهای تدوین، تحقیق و نگارش متن به کلی تعطیل شده و همچنان منتظر دریافت اقساط هستم.

قارایی ادامه داد: من سلامتی خود را برای این کار گذاشتم، سه دیسک کمر، پارگی پرده دیافراگم، شکستگی انگشت دست و پا و در اردیبهشت پارگی رباط صلیبی زانوی راستم و مینیسک و جراحی زانو، اما تنها دلیل تلاش و امید من خدمت به کشور و مردم است.

وی تصریح کرد: اگر حمایت‌های معنوی مردم و تشویق این عزیزان نبود تا حالا کم آورده بودم، با این وجود با تمام توانم ادامه مجموعه «ایرانگرد 3» را خواهم ساخت و بی شک سری جدید کاری متفاوت و جذابتر خواهد بود.

قارایی اضافه کرد: امیدوارم مسئولان گرامی حمایت بیشتری کنند تا عشق و انگیزه خدمت به ایران و ایرانی در من همچنان پر قدرت زنده بماند. درخواست حمایت از بنده و مجموعه «ایرانگرد» درخواست بزرگی نیست.

این مستند ساز خاطر نشان کرد: بنده در این راه خیلی زحمت کشیدم و انصافا چیزی کم نگذاشتم. نظر مخاطبان، کارشناسان و روابط عمومی سازمان تاییدکننده حرف من است و همچنان به یاری خدا به عشق ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
اززحمات ایشان كمال تشكروقدردانی راداریم
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
باتشكراززحمات اقای قارایی

نیازمندی ها