این روزها شایعات درباره کناره‌گیری دسته‌جمعی اعضای بخش بانوان فدراسیون بسکتبال زیاد است. حتی گفته می‌شود فاطمه کرم‌زاده، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون از سمت خود استعفا کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۷

این مشکلات در بسکتبال بانوان به نداشتن تدارک مناسب برای تیم ملی هم اضافه شده است که سحر نجفی، ملی‌پوش مدعی است نمی‌داند چه کسی باید پیگیر حل مشکل بسکتبال بانوان باشد.

برگزاری دیدار‌های تدارکاتی می‌توانست تاثیر زیادی روی فیبا داشته باشد، اما از سال گذشته که تیم ملی در یک اردوی یک هفته‌ای در ترکیه به سر برد تا امروز دیگر خبری از مسابقه و بازی تدارکاتی برای ملی‌پوشان نشد.

نجفی گفت: دقیقا نمی‌دانیم مشکل از کجاست. فقط سال گذشته یک اردوی یک هفته‌ای در ترکیه برگزار شد و دیگر خبری نیست. اگر اردوها و بازی‌های تدارکاتی به طور مداوم برگزار می‌شد نتایج بهتری می‌گرفتیم. خیلی دیده نمی‌شویم که فیبا بخواهد به ما توجهی کند. فیبا فدراسیون بزرگی است و درگیری‌های مربوط به خود را دارد. ما برای دیده‌شدن باید به طور مداوم در مسابقات شرکت می‌کردیم. مسابقات تدارکاتی می‌توانست کمک بزرگی برای گرفتن مجوز قطعی حجاب باشد،‌ اما چون در مسابقات زیادی شرکت نمی‌کنیم انتظاری هم از فیبا نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها