از آنجا که برخی از خانم‌های محترم از ما خواسته‌اند کمی توصیه برای آنها داشته باشیم تا بتوانند زندگی عاشقانه‌تری با شوهرانشان داشته باشند، 2 مورد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۲

به خلوت شوهرتان احترام بگذارید: برخی مواقع اجازه دهید شوهرتان با خودش تنها باشد. به خلوتش احترام بگذارید. کلا مردها این‌طوری هستند دیگر! برخی مواقع نیاز دارند با خودشان خلوت کرده و به تفکر بپردازند یا با خودشان حساب و کتاب کنند.

وقتی شوهرتان در اتاق در حال انجام کارهایش یا مطالعه یا هر کار دیگری است، هر 5 دقیقه در اتاق را باز نکنید و نگویید: داری چیکار می‌کنی؟!

ـ ای بابا! خوب است همین الان به شما تذکر دادیم خلوت شوهرتان را بهم نزنید... کجا می‌روید؟! هان؟! می‌روید بدون اجازه دفتر خاطراتش را بردارید یا تلگرام او را چک کنید؟! ... واقعا که!

از شوهرتان برای جوش آوردن آب استفاده نکنید! وقتی شوهرتان عصبانی است کمی او را به حال خودش بگذارید. آرام‌آرام از شدت عصبانیت‌اش کاسته می‌شود. بگذارید خنک‌تر که شد سپس با هم صحبت کنید. به همان سرعتی که داغ می‌کنند سرد می‌شوند! چه کار کنند خب! جنسشان این‌طوری است!

ـ چی؟! شما درست برخلاف توصیه ما عمل می‌کنید؟! چرا؟! سماورتان خراب است و اول یک قابلمه آب روی سر شوهرتان می‌گذارید و سپس این‌قدر روی مخ شوهرتان راه می‌روید تا جوش بیاورد و چایی دم کنید؟! عجب!

ارژنگ حاتمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها