ادعای مضحک وزیر خارجه بحرین:

به شیعیان کمتر از گل نمی‌گوییم

سازمان ملل خواستار پایان ظلم به شیعیان بحرین شد

کارشناسان مستقل سازمان ملل با ابراز نگرانی عمیق از ظلم آل خلیفه به شیعیان بحرین، خواستار پایان دادن این رژیم به اقدامات ظالمانه و آغاز گفت‌وگو با آنها شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۳

به گزارش شبکه خبری اللؤلؤة، کارشناسان سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: موج بازداشت ها، ارسال احضاریه‌ها وبازجویی‌ها ونسبت دادن اتهام‌های جنایی به علمای دینی شیعه، ومدافعان حقوق بشر و مخالفان مسالمت‌آمیز، تاثیر منفی بر حقوق بشر خواهد گذاشت.

این کارشناسان تاکید کردند: حمله آشکار به شیعیان به خاطر مذهب آنها، انحلال جمعیت ملی الوفاق اسلامی، بستن سازمان‌های دینی، ایجاد مانع در مسیر انجام مراسم مذهبی و ممانعت از برگزاری نماز جمعه و تجمع‌های مسالمت‌آمیز، ایجاد مانع در مسیر حمل و نقل و دسترسی به اینترنت و ممانعت از برگزاری سخنرانی علمای شیعه از جمله ظلم‌های آل خلیفه به شیعیان است.

کارشناسان سازمان ملل افزودند:آل خلیفه اتهام‌های زیاد دیگری به شیعیان نسبت داده است که برگزاری تجمع‌های غیرقانونی،‌ تشویق به اعلام بیزاری از رژیم آل خلیفه، اقدامات تروریستی از جمله آن است و این درحالی است که این موارد همه مربوط به تجمع مسالمت‌آمیز دینی و در چارچوب بیان نظرها و عقاید مخالف حکومت است. / ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها