عبدالله اسکندری، طراح چهره‌ پردازی سینما و تلویزیون عکس تست گریم اکبر عبدی برای سریال امام علی(ع) را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «عمو عبدی عزیز و بزرگ شاید صد سال طول بکشه تا یکی مثل او بیاد».
کد خبر: ۹۳۱۸۵۸

اکبر عبدی مدتی است به دلیل جراحی کلیه در خانه بستری است. اسکندری در دهه 60عبدی را به دنیای بازیگری آورد. او معتقد است عبدی چهره منحصر به فردی دارد که قابلیت همه جور گریم را دارد. عبدی از معدود بازیگرانی است که تاکنون در فیلم‌های آدم برفی و خوابم میاد نقش زن را نیز بازی کرده است.

 

خوشگذرانی اعراب در لندن

العالم با انتشار چند عکس نوشت: ثروتمندان عرب برای خوشگذرانی در انگلیس، خودروهای گران‌قیمت خود را با هواپیما به لندن می‌برند.

 

بغداد 1965

نویسندگان قدیمی در متن‌های ادبی یا سفرنامه‌‌های خود از صبح نیشابور و شب بغداد زیاد یاد می‌کردند. دو شهری که در دوره‌‌هایی از زیباترین شهرهای جهان بوده‌اند. نیشابور هرچند هنوز زیبایی‌های طبیعی خود را حفظ کرده اما بغداد اصلا شباهتی به شهری که روزگاری به زیبایی شهرت داشته، ندارد. عکسی که این شهر را در سال 1965 نشان می‌دهد، در فضای مجازی منتشر شده که در آن این شهر به میامی آمریکا تشبیه شده است. رودخانه دجله از شهر بغداد عبور می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها