در بازدید از روزنامه جام جم

سفیر کره جنوبی : هر روز" جام جم " می خوانم

سفیر کره جنوبی در تهران عصر امروز با حضور در موسسه جام جم و دیدار و گفت و گو با مدیر مسوول روزنامه جام جم از تحریریه بازدید کرد .
کد خبر: ۹۳۰۰۵۳
سفیر کره جنوبی : هر روز" جام جم " می خوانم

به گزارش جام جم آنلاین ،" کیم سئونگ هو " سفیر کره جنوبی در تهران عصر امروز به اتفاق خانم"می سونگ" دبیر اول این سفارت با حضور در موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم ، با دکتر مراد عنادی رییس موسسه و مدیر مسوول روزنامه جام جم دیدار و گفت و گو کرد .

سفیر کره جنوبی در این دیدار با اشاره به اینکه هر روز روزنامه جام جم را می خواند، از جام جم بعنوان روزنامه ای پیشرو و حرفه ای در جهت توجه به خواست و سلیقه مخاطبان نام برد و ابراز امیدواری کرد که مناسبات ایران و کره جنوبی در همه بخش ها مورد توجه خبرنگاران و گزارشگران این روزنامه قرار گیرد .

سفیر کره جنوبی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور کره جنوبی به تهران و توافقات بعمل آمده در جهت توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف ، تاکید کرد : سئول خواهان توسعه و تعمیق روابط با ایران نه تنها در زمینه مسائل تجاری و اقتصادی ، بلکه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی است.

در این دیدار همچنین دکتر مراد عنادی با اشاره به جایگاه روزنامه در عرصه رسانه ای کشور گفت : جام جم بعنوان روزنامه ای اجتماعی و فرهنگی ، تلاش دارد با ورود به مباحث مختلف و تهیه گزارش های خبری و تحلیلی روز، نیاز مخاطبان خود را به بهترین شکل پاسخگو باشد .

وی در عین حال با اشاره به روابط دیرین دو کشور تصریح کرد : مردم ایران نگاه خوب و مثبتی به روابط با کره جنوبی دارند ، هر چند این انتظار می رفت که در زمان تحریم های ناعادلانه غرب علیه کشورمان ، کره جنوبی سیاست بهترو منطقی تری را در مجامع بین المللی در رابطه با ایران مورد توجه قرار می داد .

در پایان این دیدار سفیر کره جنوبی در تهران با حضور در تحریریه روزنامه جام جم ، از بخش ها و گروههای مختلف روزنامه بازدید کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان
-
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
این كره ای ها برای پول آدم میفرشند همه سرانشون جیره خوار و نوكر آمریكاییها هستند درست مثل بان كی مون ملتشون هم همه دیدند كه با پرچم ایران و تیم فوتبال ما چه كار كردند همیشه هم برای ایران شكست و نابودی آرزو كرده اند چرا جام جم همه این موارد را فراموش كرده !!!

نیازمندی ها