رئیس قوه قضائیه:

معتقدان به برجام از رفتار آمریکایی ها تجربه کسب کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولانی که به برجام و قراردادهای آمریکایی اعتقاد داشتند، با خدعه آنان تجربه ای دیگر کسب کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۸
معتقدان به برجام از رفتار آمریکایی ها تجربه کسب کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی افزود: آمریکایی ها در بحث برجام اصرار فراوان داشتند اما پس از آن درباره همه راه هایی که قرار بود باز کنند خدعه و نیرنگ کردند و تحریم ها را روی کاغذ برداشتند اما در عمل و از راه های دیگر همان مسیر خود را طی کردند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما هیچ گاه در برهم زدن برجام پیشگام نخواهد بود، گفت: مسئولان باید چارچوب ها را حفظ کنند و نکته بسیار مهمی که از برجام می توان فهمید تجربه ای است که علاوه بر تجربه های گذشته می توان از رفتار آمریکایی ها کسب کرد.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: آمریکایی ها فشار می آورند که مساله برجام را به بحث های دیگر مخصوصا در منطقه گره بزنند و آنها دنبال برجام های دیگر بودند و چون ناامید شدند به دنبال مساله سازی جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستند که مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.

رئیس دستگاه قضا گفت: در بحث حلب که جبهه مقاومت با تلاش پیش می رود امروز جدیدترین سلاح های آمریکایی ها به کار گرفته می شود و این نشان می دهد که آمریکاییها برای رسیدن به اهدافشان در منطقه از هیچ کمکی به تروریست ها دریغ نمی کنند و ادعای مبارزه با تروریست هم دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
مرگ بر حرامزاده های امریكایی

نیازمندی ها