در حالی که برخی مربیان از همراهی ورزشکاران شان در المپیک بازمانده‌اند، اما نواب‌رئیس تمامی رشته‌هایی که بانوان‌شان سهمیه گرفتند در آخرین روزهای مانده به آغاز المپیک مسافر ریو شدند. ایسنا نوشت رباب شهریان، معاون امور بانوان وزارت ورزش اعلام کرد نواب‌رئیس بانوان رشته‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند نیز به ریو می‌روند.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۵

اعزام این نواب‌رئیس اتفاق خوبی‌ است، زیرا حمایت از بانوان همواره موضوعی بوده که نادیده گرفته شده و درخواست تمام رسانه‌ها نیز این بوده که بانوان در هر شرایطی مورد توجه باشند. اما آنچه در این شرایط غیرقابل قبول است این که افراد دیگری هم وجود داشتند که حضورشان در المپیک به نسبت دیگران ارجحیت داشت.

لیلا رجبی، جزو ورزشکارانی‌ است که از همان زمانی که نفرات اعزامی دوومیدانی به ریو مشخص شد نسبت به نبردن مربی خود یعنی همسرش پیمان رجبی اعتراض کرد. با این شرایط لیلا رجبی تنها بانویی‌ است که مربی‌اش همراه او به المپیک نمی‌رود. این در حالی‌ است که وظیفه مسئولان ایجاد شرایط عادلانه برای همه است. نواب‌رئیس بانوان در حال حاضر بیشتر به عنوان توریست راهی ریو می‌شود و نمی‌تواند حتی در دهکده بازی‌ها حاضر باشد. گرفتن آی‌دی کارت رقابت‌ها زمانبر است و این‌گونه نیست که براحتی بتوان برای یک مربی یا یک مسئول کارت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها