سیامک انصاری در تازه‌ترین گفتگوی مفصل خود به نکات جدیدی از حضورش در سینما و تلویزیون اشاره کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۷
ناگفته‌های سیامک انصاری از پاورچین، ملاقلی‌پور، مدیری و دراکولا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، سیامک انصاری در گفتگو با فریدونی جیرانی در برنامه سی وپنج با اشاره به نحوه ورود خود به سینما گفت:یکی از دلایلی که فکر کردم می توانم بازیگر بشوم این بود که احساس نزدیکی خیلی زیادی به جری لوییس می‌کردم و فیلم های جری لوییس را به طور کامل در ویدیو دیدم و شیفته این آدم شده بودم.

انصاری در این گفتگو که از طریق فیلم نت (سامانه ویدئوی درخواستی ) متشر شده ادامه داد :یک شب بابک برزویه گفت بیا استودیو پاپ و فیلمبرداری سکانس شروع فیلم سینمایی «سفر به چذابه بود» و من قرار بود کنار دو نفر بایستم و بخوانم و رسول ملاقلی پور آنجا گفت فردا بیا دفتر کارت دارم. رفتم دفترشان و ایشان یپشنهاد یک نقش منفی در مجموعه «سفر به چذابه» را دادند که از این پیشنهاد بال درآوردم.

وی ادامه داد : بهترین خنده های زندگی ام را با رسول ملاقلی پور داشتم و مطمنم اگر ملاقلی پور یک فیلم کمدی می‌ساخت جز موفق ترین فیلم های کمدی ایران می شد.

انصاری درباره دلایل موفقیت مجموعه های پاورچین و شب های برره گفت: یکی از دلایل موفقیت «پاورچین» این بود که برای اولین بار به طور بی پرده راجع به خیلی مسایل صحبت می شد.در «پاورچین» و کارهای بعدش ایده اولیه از پیمان قاسم خانی می آمد و این ایده کاملا توسط مهران مدیری پخته می شد.

وی ادامه داد :ما در «شب های برره» تجربه ممیزی هنگام فیلمبرداری داشتیم! زیرا کار ما دیر آماده می شد دوستان بازبین می‌آمدند لوکیشن همانجا که مونتاژ می شد می دیدند و اصلاح می شد ما از پاورچین به بعد روزی 35-40 دقیقه سریال کار کردیم. همکاران ما یک قسمت سریال را در یک هفته تا ده روز ضبط می کنند و ما هشت صبح می آمدیم و پنج بعد از ظهر چهل دقیقه برنامه آماده می کردیم.

بازیگر سریال قهوه تلخ به مشکلات عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و افزود : «قهوه تلخ» در تیراژی فروشش را شروع کرد که همین الآن هم رویایی است و هنوز هیچ سریالی به آن نرسیده است .اشتباه ما این بود که فکر می کردیم بعد از تولید سریال کار تمام است، در حالی که در شبکه نمایش خانگی تولید بیست درصد کار است و هشتاد درصد کار از ورود سی دی به کارخانه شروع می شود.

وی ادامه داد: اتفاقات زیادی برای «قهوه تلخ» افتاد. کار خیلی طول کشید، دستمزدها پرداخت نمی شد، بچه ها به همین دلایل قهر می کردند. به نظرم تهیه کننده ها اگر گروه را از حاشیه ها حفظ می کردند نتیجه این نمی شد.

بازیگر فیلم بی پولی به همکاری خود با حمید نعمت الله اشاره کرد و افزود: اولین چیزی که برای من مهم است این است که بتوانم با کارگردان حرف بزنم و ارتباط برقرار کنم و شما موقع همکاری با حمید نعمت الله کلی گپ و گفت جذاب دارید.در «بی پولی» نقش من نقش امیر جعفری بود و نقش امیر جعفری نقش من. در روخوانی رفتیم جلو و چند تا دیالوگ که بازی کردیم همه به هم نگاه کردیم و احساس کردم من این نیستم و همینطور نقش ها را بازی کردیم تا به این نقش ها رسیدیم.

وی با اشاره به فیلم دراکولا که هم اکنون در حال اکران است، گفت: «دراکولا» اعتقاد رضا عطاران و نقد مواد مخدر است .حتما نباید همه فیلم های عطاران کمدی باشد و پایان شاد داشته باشد.تیپ بازی های من به کارهای رضا عطاران نمی خورد رضا عطاران در فضای دیگری سریال می سازد و می خواهد صحنه را تا حد امکان به واقعیت نزدیک کند و در مقابل مهران مدیری می خواهد صحنه اش از واقعیت دور شود.

انصاری درباره دورهمی و آخرین وضعیت آن گفت: «دورهمی» 156 قسمت است که تا حالا 60 قسمتش پخش شده. بعد ازماه محرم احتمالا تغییراتی در بخش نمایشی آن خواهیم داشت. خیلی «دورهمی» را دوست دارم و فضای زنده اش در مقابل تماشاگر تجربه کاملا متفاوتی برای ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها