هواداران تیم فوتبال باشگاه المپیک مارسی فرانسه در اعتراض به فروش سهام باشگاه خود به شهروندان غیرفرانسوی مقابل استادیوم مارسی تجمع کردند. پس از انتشار خبر مربوط به تلاش هیات امنای باشگاه المپیک مارسی برای فروش باشگاه به مالکان ثروتمند آسیایی ازجمله چند مالک قطری همچنین یک شرکت گمنام ایرانی، هواداران مارسی از شنیدن خبر فروش سهام این باشگاه به شهروندان غیرفرانسوی خشمگین شده‌اند. نزدیک به 4000 هوادار با تجمع مقابل استادیوم المپیک مارسی و سر دادن شعارهایی در حمایت از ملی‌گرایی و لزوم توجه به حقوق شهروندان فرانسوی به سیاست‌های اشتباه مدیرعامل مارسی اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۵

کیکر: گومس،‌ گزینه خرید بارسلوناست

شایعه‌ای پدید آمده که مهاجم تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2016 پیراهن بارسلونا را در فصل جدید باشگاهی به تن می‌کند. ماریو گومس که هنوز از تعطیلات تابستانی بازنگشته، طبق ادعای کیکر، احتمال دارد فصل بعد را در لالیگای اسپانیا سپری کند. هفته‌نامه کیکر نوشت: گومس بعد از درخشش در تیم بشیکتاش ترکیه، جزو نفرات مورد نظر لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها شده است. این نشریه معتبر آلمانی همچنین عنوان کرده، باشگاه اسپانیایی گلزن ژرمنی را برای تقویت خط آتش خود می‌خواهد.

پیراهن هیگواین را آتش زدند!

هواداران خشمگین تیم فوتبال ناپولی پیراهن هیگواین را آتش زدند. انتقال قریب‌الوقوع گونزالو هیگواین ستاره آرژانتینی ناپولی (آقای گل فصل اخیر سری A ایتالیا) به یوونتوس، خشم هواداران این تیم را در ناپل برانگیخت. بر این اساس هواداران خشمگین این تیم واکنش‌های مختلفی از خود نشان دادند و حتی پیراهن او را آتش زدند. آنها روز یکشنبه حتی پیراهن هیگواین را پاره کرده و زیر پا انداخته بودند.

واران: می‌خواهم در رئال بمانم

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال‌مادرید شایعاتی را که درباره احتمال خارج شدنش از جمع شاگردان زین‌الدین زیدان وجود دارد، تکذیب کرد. در حالی که تیم فوتبال رئال‌‌مادرید خود را برای اولین دیدارش در جام قهرمانان بین‌المللی آماده می‌کند، رافائل واران تأکید کرد می‌خواهد در این تیم بماند و به روند پیشرفتش ادامه دهد. واران گفت: من می‌خواهم امسال هم در رئال بمانم، چون احساس می‌کنم هواداران دوستم دارند، هوادارانی که برای من بهترین‌ها را می‌خواهند. فکر می‌کنم بهترین‌ روزهای حضورم در رئال مادرید هنوز نیامده‌اند. امیدوارم که دوباره اجازه بازی پیدا کنم. دوست دارم به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهم و پیشرفت کنم. پس از پنج فصل حضور در رئال‌مادرید، می‌خواهم قدم بعدی‌ام را در این تیم بردارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها