عضو فراکسیون امید در گفت و گو با جام جم آنلاین:

فعال تر شدن فراکسیون امید با هیات رییسه ای که مشغله کمتری دارند

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: ترجیح دادیم نمایندگانی نیز از شهرستان ها و همچنین خانم هایی که فرصت لازم را دارند عضو هیات رییسه باشند تا به این ترتیب این فراکسیون فعال تر شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۱
فعال تر شدن فراکسیون امید با هیات رییسه ای که مشغله کمتری دارند

محمد علی وکیلی، که از جمله نمایندگان پیگیر در مورد استیضاح وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی بود در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: فعلا بنای اظهار نظر جدیدی در این رابطه ندارم و در زمان خود در این خصوص صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: پس از تعطیلات مجلس در این مورد اظهار نظر می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم همچنین در مورد تغییرات اساسی در هیات رییسه دائم فراکسیون امید تصریح کرد: بنده و آقایان تاجگردون،نوبخت و حضرتی که در هیات رییسه موقت بودیم به دلیل مشغله کاری در مجلس برای انتخابات هیات رییسه دائم کاندیدا نشدیم.

عضو هیات رییسه مجلس در مورد اینکه برخی حواشی پیرامون این تغییرات اساسی از جمله اختلاف میان اعضای فراکسیون امید، اظهار داشت: اگر قرار بود کسی اختلافی داشته باشد؛به دلیل بحث های حاشیه ای که در مورد استیضاح وزیر کار در مورد من وجود داشت باید شکل می گرفت،این در حالی است که کاندیدا نشدن من ارتباطی با مسایل حاشیه ای ندارد.

سخنگوی سابق فراکسیون امید ادامه داد: ما ترجیح دادیم نمایندگانی نیز از شهرستان ها و همچنین خانم هایی که فرصت لازم را دارند عضو هیات رییسه باشند تا به این ترتیب این فراکسیون فعال تر شود.

محمد علی وکیلی حدود دو هفته قبل از تبادل نظر فراکسیون امید با آقایان نوبخت و مجید انصاری در مورد ضروت تغییر در کابینه گفته و اعلام کرد بنا شد آقایان صحبت های مطرح شده در مورد ضرورت تغییر در کابینه را به رییس جمهور منتقل کنند و تا آن زمان ما قطعا رایزنی های خود را انجام می دهیم و برای استیضاح ،البته نه در قالب فراکسیون بلکه به صورت کلی در مجلس،برای استیضاح آمادگی خواهیم داشت.

اما در عین حال برخی از اعضای فراکسیون امید اعلام کردند هیچ استیضاحی تاکنون مطرح نشده است و نمایندگان به دنبال گفت وگو و تعامل به جای استیضاح هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها