جلسه دیروز هم نافرجام بود

شهباززاده امروز نظر نهایی را می‌دهد

تا عصر امروز تکلیف شهباززاده با استقلال مشخص می‌شود. جلسه دیروز مهاجم استقلال با مسئولان این باشگاه هم خروجی خاصی نداشت و مشخص است که این بازیکن دلش دیگر با استقلال نیست. شهباززاده که از مدت‌ها قبل موضع خود را مشخص کرده و می‌گوید می‌خواهد به ترکیه برود، با مخالفت علیرضا منصوریان سرمربی جدید آبی‌پوشان روبه‌رو شده که می‌گوید این بازیکن را حتما می‌خواهم. جلسه دیروز، سومین جلسه نافرجام شهباززاده با افشارزاده بود. البته در دو جلسه از 3 جلسه، منصوریان هم حضور داشت.
کد خبر: ۹۲۳۳۴۴

سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن این بازیکن در جمع آبی‌پوشان همه موارد را مطرح کرد؛ اما به نظر نمی‌رسد رای مهاجم آبی‌پوشان با چنین جلساتی تغییر کند. با این حال به گفته بهرام افشارزاده در پایان جلسه دیروز فرصت 24 ساعت‌های به این بازیکن داده شده تا فکرهایش را کرده و در جلسه امروز نظر نهایی خود را اعلام کند.

منصوریان: شهباززاده را به‌زور نگه نمی‌داریم

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در پایان جلسه با افشارزاده و شهباززاده گفت: به سجاد گفتم مخالف رفتنش هستم چون روی او حساب باز کرده‌ام. اما سجاد اصرار می‌کند که آینده فوتبالش در سوپرلیگ ترکیه است. ما به آینده باشگاه فکر می‌کنیم اما اگر شهباززاده خیلی پافشاری کند و به حرمت‌ها آسیب وارد شود، مجبوریم عقب‌نشینی کنیم. ما او را به زور نگه نمی‌داریم.

منصوریان درباره ثبت قراردادش گفت: می‌خواستم همه اعضای کادر فنی بیایند و قرارداد خود را ثبت کنند که این اتفاق رخ داد تا فصل را خوب آغاز کنیم. سرمربی استقلال درباره بازی بدون تماشاگر استقلال در اولین بازی این فصل مقابل نفت تهران هم گفت: به نظر من محروم کردن هواداران توهین به آنهاست. هواداران، به عشق تیم‌های محبوب‌شان به ورزشگاه می‌آیند و اگر آنها را محروم کنیم دلزده می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها