«کافه هنر» تابستانه می شود

تهیه‌کننده برنامه «کافه هنر» گفت:برای آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان به رشته دوبلاژ، کافه هنر با دوبلورهای شاخص همچون منوچهر اسماعیلی گفتگو می کند.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۰
«کافه هنر» تابستانه می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، ریحانه یزدان دوست گفت: با دو با توجه به سیر و سفر هموطنانمان به اقصی نقاط کشور در آیتمی به معرفی جاذبه های گردشگری شهرها و استان های مختلف کشورمان می پردازیم.

وی افزود: دراین آیتم مکان های قدیمی که ازلحاظ تاریخی و معماری جاذبه دارند معرفی می شوند که سعی می کنیم گزارش های مختلفی ازشهرستان های تاریخی کشورمان پخش کنیم همچنین تینا میرکریمی گزارشگر رادیو ایران به گردشگری شهر تهران می پردازد.ومکان هایی همچون خانه مقدم وموزه ملک را معرفی می کند.

تهیه کننده برنامه کافه هنر به اضافه شدن میز خوشنویسی و میز طنز در تابستان اشاره کرد و گفت: استاد تیموری درباره تاریخچه خوشنویسی در ایران صحبت می کند و در میز طنز با طنزپردازان معاصر کشور گفتگو می شود و یک اثر طنز آنها به صورت رادیویی تنظیم وپخش می شود.

«کافه هنر« روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19:30 تا 20:15 از رادیو ایران موج FM فرکانس 90 مگاهرتز با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و گویندگی علیرضا تابان پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها