با حضور استاندار سمنان

مسائل و مشکلات شهر دیباج بررسی شد

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت های اساسی شهرهای شمالی دامغان گفت: می توان با حل مشکلات موجود در این شهرها زمینه ایجاد قطب گردشگری را در این شهرها فراهم کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۸
مسائل و مشکلات شهر دیباج بررسی شد

محمدرضا خباز در جمع مدیران و مسئولان شهرستان دامغان با اشاره به مشکلات شهرها و روستاهای شمالی این شهرستان به برخی مشکلات موجود در این شهرها اشاره کرد و گفت: تمام سعی و تلاش خودمان را برای رفع مشکلات این شهر به کار می گیریم.

وی به برخی مشکلات موجود در برخی شهرهای شمالی این شهرستان تأکید کرد و افزود: حل مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی کلاته رودبارضروری بوده و باید حداقل نیازهای این شهرها توسط مسئولان تأمین شود.

استاندار با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت های اساسی در این شهرها گفت: می توان با حل مشکلات موجود در این شهرها زمینه ایجاد قطب گردشگری را در این شهرها فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه وجود آستان مقدس امامزاده محمد دیباج (ع) و مناطق تفریحی و گردشگری این منطقه را به جایگاه والای خود رسانده و وظایف مسئولان را در ارائه خدمات هرچه بهتر و مطلوبتر سنگین تر کرده است، افزود: لذا باید گفت مشکل این آستان مقدس با تفاهم صورت گرفته بین نماینده مقام معظم رهبری و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برطرف شده و به زودی مراحل اجرایی طرح توسعه آن اجرا خواهد شد.

خباز از اجرای ساخت حرم شهدای گمنام دیباج درآینده نزدیک خبر داد و اجرای فاز سوم این مقبره تصویب و به زودی اجرا می‌شود.

استاندار سمنان در پایان بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای ایجاد مجموعه تفریحی و گردشگری بام دیباج تأکید کرد و گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی و گردشگری بام دیباج می توان گام مهمی در جهت افزایش اشتغال در سطح شهرستان دامغان و این منطقه برداشت.

دامغان - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها