ایران در پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC CUP) با ویتنام، تایلند و چین‌تایپه همگروه شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۳۹

رقابت‌های این دوره از 24 شهریور در ویتنام شروع می‌شود که ایران دور مقدماتی در گروه یک با ویتنام میزبان، تایلند تیم سوم آسیا و چین‌تایپه بازی می‌کند. تیم‌های چین تیم اول آسیا ، کره جنوبی تیم دوم آسیا، ژاپن و قزاقستان در گروه دوم حضور دارند. ایران برای اولین بار با سرمربی خارجی مقابل آسیایی‌ها صف‌آرایی می‌کند. این رقابت‌ها 30 شهریوربه پایان می‌رسد.

تیراندازان سیبل‌ها را نشانه می‌گیرند

تیراندازان جانباز و معلول برای پاراآسیایی و قهرمانی جهان سیبل‌ها را نشانه می‌گیرند. در این دوره شرکت‌کنندگان مثل دوره‌های قبل در دو کلاس SH1 و SH2 ، رشته‌های تپانچه و تفنگ‌بادی و هفت مادهP1,P2 ,R1 ,R2 ,R3 ,R4 ,R5 رقابت می‌کنند تا جواز اردونشینی برای رقابت‌های پاراآسیایی و قهرمانی جهان را بگیرند. تیراندازان تا 10 مردادماه برای ثبت نام فرصت دارند.

سفر کاراته به پرتغال حتمی نیست

شاید سفر ملی‌پوشان کاراته برای مسابقات دانشجویان جهان به پرتغال به خاطر بی‌پولی لغو شود. ملی‌پوشان کاراته اردونشین هفته قبل برای حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان انتخابی دادند، اما ظاهرا هنوز بودجه برای اعزام تیم تأمین نشده و شاید سفر لغو شود. تیم ملی کاراته حالا برای رقابت‌های قهرمانی جهان در آبان ماه به میزبانی اتریش آماده می‌شود.

اسکیت‌بازان به خانه برمی‌گردند

اسکیت‌بازان فری استایل با پایان اردوی سمنان امروز به خانه‌هایشان برمی‌گردند. 18 اسکیت باز در این اردو حضور دارند که به منظور معرفی این سبک به جوانان سمنان در سالن یاس مجموعه ورزشی حجاب زیر نظر مربی تیم تمرین می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها