آلساندرو دلپیرو اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس معتقد است آنتونیو کونته با چلسی هم می‌تواند به قهرمانی برسد. آلساندرو دل‌پیرو که سابقه بازی در کنار و زیرنظر آنتونیو کونته در یوونتوس را دارد، امیدوار است که این مربی ایتالیایی در لیگ برتر با چلسی به موفقیت برسد. هواداران چلسی که تیم‌ محبوب‌شان فصل گذشته در دفاع از عنوان قهرمانی خود بسیار ضعیف ظاهر شد، امیدوارند با کونته به روزهای خوب خود بازگردند.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۸

دل‌پیرو در تمجید از سرمربی پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا گفت: کونته انسانی خوب و عاشق کار زیاد است. اگر آنتونیو این فرصت را داشته باشد که با بازیکنان چلسی آن‌طور که می‌خواهد صحبت کند و بازیکنان هم درک کنند که او از آنها چه می‌خواهد، چلسی در همین فصل اول حضورش می‌تواند به قهرمانی برسد.

یووه به دنبال جذب ممفیس دیپای

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد یوونتوس قصد دارد ممفیس دیپای، هافبک منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. هافبک هلندی پس از انتقالش از PSV به اولدترافورد نتوانست درخشان ظاهر شود و تنها در 16 بازی از 29 بازی اش که برای یونایتد فیکس بود توانست دو گل به ثمر رساند. او در زمان حضور لوئیس فان‌خال نیمکت نشین شد و مورینیو نیز علاقه‌ای به همکاری با دیپای ندارد. او که پیش از انتقالش به یونایتد مورد توجه بیشتر تیم‌های بزرگ اروپا بود، حال بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفته و یووه جدی ترین مشتری اوست. گفته می‌شود که پیشنهاد یووه برای جذب دیپای 20 میلیون یوروست که البته احتمالا با موافقت یونایتد روبه‌رو نخواهد شد و بانوی پیر باید رقم پرداختی خود را افزایش دهد.

برنامه من‌یونایتد برای معاوضه ماتا با پوگبا

بی‌میلی ژوزه مورینیو برای نگه داشتن هافبک شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد ممکن است این بازیکن اسپانیایی را به سرنوشتی دچار کند که یک بار در چلسی تحت هدایت آقای خاص تجربه کرد. به گزارش روزنامه میرر، تلاش باشگاه منچستریونایتد برای خرید پل پوگبا شکل دیگری به خود گرفته است؛ چراکه این باشگاه قصد دارد به‌عنوان بخشی از مبلغ خرید هافبک فرانسوی یوونتوس، خوان ماتا هافبک اسپانیایی‌اش را به قهرمان فصل گذشته سری A بدهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس برای فروش بهترین بازیکن فصل گذشته خود، رقمی معادل 100 میلیون پوند می‌خواهد؛ اما شیاطین سرخ نمی‌خواهند تمام این مبلغ را به‌صورت نقدی به قهرمان ایتالیا بدهند و برنامه‌شان این است که هافبک پیشین چلسی را به تورین بفرستند تا از هزینه جذب پوگبا بکاهند.مورینیو یک بار در ماه ژانویه سال 2014 به باشگاه چلسی اجازه داد که ماتا را با قراردادی 1/37میلیون پوندی به منچستریونایتد بفروشد و حالا قصد دارد همان کار را در منچستریونایتد تکرار کند!

براوو، گزینه اصلی سیتی

روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شد که پپ گواردیولا قصد دارد کلودیو براوو، دروازه بان منچسترسیتی را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. جو هارت پس از نمایش ضعیفش مقابل ایسلند در یورو 2016 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و پیش‌تر نیز به خاطر افت ناگهانی چنین شرایطی را تجربه کرده بود.

گواردیولا به‌خاطر سبک بازی خاص تیمش به دروازه بانی نیاز دارد که بازی با پای خوبی داشته باشد. به همین دلیل هم هست که او قصد تغییر در درون دروازه سیتی را دارد. موندو دپورتیوو مدعی شد که براوو گزینه اصلی او برای دروازه سیتی است و با توجه به حضور مارک آندره تراشتگن روی نیمکت بارسا، احتمال جدایی گلر 33 ساله و پیوستنش به سیتی وجود دارد.

توتی: می‌خواهم فاصله با یووه را کاهش دهم

فرانچسکو توتی امیدوار است در آخرین فصل حضورش در رم، تیمش بتواند فاصله با یووه را کاهش دهد. رم فصل گذشته کار را در رده سوم به‌پایان رساند و در پایان فصل یازده امتیازی با یووه قرار گرفت. توتی که پیشتر عنوان کرده بود این آخرین فصل حضورش در رم است،‌ حال مدعی شد که می‌خواهد در این فصل فاصله با یووه را کاهش دهد: «ما همیشه در ابتدای فصل درباره اهدافمان صحبت می‌کنیم و همیشه بالاترین حد را در نظر می‌گیریم. ولی همه می‌دانیم که کار سختی پیش روی ماست. تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد که در طول پنج سال اخیر قدرتش را به همه ثابت کرده است. امیدواریم که فاصله با یووه را کاهش دهیم و برای جام بجنگیم. این بیست و پنجمین فصل حضور من در یک تیم است که خیلی‌ها به این نقطه نرسیدهاند. برای من این یک افتخار بزرگ است.

بنعطیه یک قدم تا یووه

انتقال مدافع بایرن به یوونتوس تقریبا قطعی شده است. رسانه‌های ایتالیایی متفق‌القول از نهایی شدن انتقال مهدی بن‌عطیه از بایرن مونیخ به یوونتوس خبر دادند. قبل از همه گاتزتا دلو اسپورت این خبر را منتشر کرد و نوشت: قرارداد این بازیکن ثبت شده و طی روزهای آینده اعلام رسمی خواهد شد. این مدافع مراکشی با انتقالی قرضی به مبلغ 18 میلیون یورو فصل آینده را مجددا در سری آ توپ خواهد زد.گفتنی است بن‌عطیه که سال 2014 با قراردادی 28 میلیون یورویی برای مدت پنج سال از آ اس رم به بایرن پیوست، نتوانست در این تیم جایگاه ثابتی پیدا کند و اخیرا بویژه پس از پیوستن متس هوملس به بایرن از شرایطش ابراز نارضایتی کرد.

ایکاردی در یک قدمی اتلتیکومادرید

ستاره کلیدی اینترمیلان از تمدید قراردادش با تیم خود منصرف شده و خیال پیوستن به اتلتیکومادرید را دارد. مائورو ایکاردی بازیکن سرشناس تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا از چند ماه گذشته توسط وکیلش درخواست تمدید قرارداد داشت اما در بخش مالی بین دو طرف مشکلاتی وجود داشت که هنوز هم حل نشده است. مدیران باشگاه اتلتیکومادرید قصد دارند ایکاردی را به خدمت بگیرند و امروز با وکیل او جلسه خواهند داشت.پیشنهاد اولیه اتلتیکومادرید 35 میلیون یورو بوده که با توجه به مشکلات مالی بین ایکاردی و اینترمیلان به نظر قابل قبول و راهگشا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها