امشب فینال مهیج یورو 2016 بین تیم ملی فرانسه و پرتغال برگزار می‌شود. میزبان یعنی فرانسه به مراتب راه دشوارتری را طی کرده است. خیلی‌ها معتقدند پرتغال شایسته رسیدن به فینال نبوده و اگر در سوی دیگر جدول حضور داشت، هیچ گاه شانس رسیدن به فینال را نداشت. اما هر چه بود، یاران رونالدو به فینال صعود کردند تا مقابل میزبان و هوادارانش بایستند. ستاره‌های فوتبال ایران هم همگی به تماشای این بازی می‌نشینند. تعدادی از این ستاره‌ها در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم فینال مهیج فردا را پیش‌بینی می‌کنند و اکثرشان هم فرانسه را قهرمان جام می‌دانند.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۵

جهانبخش: فرانسه قهرمان می‌شود

علیرضا جهانبخش، ستاره جوان تیم ملی معتقد است فرانسه قهرمان یورو می‌شود. او در پیش‌بینی بازی فینال بین این تیم و یاران کریس رونالدو می‌گوید: به نظر من فرانسه قهرمان جام می‌شود. او توضیح می‌دهد: ببینید فرانسه خیلی با نظم بازی می‌کند. اگر به بازی تیمی آنها توجه کنید، می‌بینید خیلی منظم کنار هم کار می‌کنند. با توجه به این که حمایت هوادارانشان را هم دارند، پیش‌بینی من این است که آنها قهرمان می‌شوند. البته خودم کریس رونالدو را خیلی دوست دارم .با این حال تیم نتیجه را تعیین می‌کند نه یک بازیکن.

حقیقی: دوست دارم پرتغال قهرمان شود

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی که این روزها به تمرینات ماریتیمو پرتغال بازگشته و کارش را شروع کرده، دوست دارد پرتغال قهرمان جام شود. او ابتدا درباره پیش‌بینی نتیجه فینال می‌گوید: راستش پیش‌بینی خاصی در این زمینه ندارم ولی دوست دارم پرتغال به قهرمان برسد. حقیقی ادامه می‌دهد: من در پرتغال بازی می‌کنم. چند سالی است در این کشور بوده‌ام و طبیعتا بیشتر طرفدار این تیم هستم. البته خودم از ابتدای جام طرفدار تیم ملی انگلیس بودم که متاسفانه به ایسلند که تیم قدرتمندی هم نبود، خورد و حذف شد.

کریم انصاری فرد: سلطان رونالدو قهرمان شود!

کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی ایران شیفته کریس رونالدو و طرفدار پر و پا قرص تیم رئال مادرید است. البته او به تیم اسپانیا هم علاقه خاصی دارد، ولی از آنجا که این تیم به فینال نرسیده، انصاری‌فرد دوست دارد پرتغال با کریس رونالدو قهرمان یورو شود. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: دوست دارم پرتغال قهرمان جام شود. دلیلش هم کاملا مشخص است چون کریس رونالدو، سلطان فوتبال دنیا در این تیم بازی می‌کند. البته فرانسه شانس بیشتری دارد ولی دوست دارم پرتغال جام را بگیرد.

فریدون زندی: فرانسه آلمان را برده، پس قهرمان می‌شود

فریدون زندی، هافبک سابق تیم ملی و استقلال که این روزها کار هدایت تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه سنت پائولی آلمان را به عهده دارد، شانس فرانسه را برای قهرمانی در یورو بیشتر از پرتغال می‌داند. البته او از یک چیز حسرت می‌خورد و می‌گوید: راستش برای من فرقی دارد که چه تیمی امسال قهرمان یورو شود چون دوست داشتم جام به تیم ملی آلمان می‌رسید. او به نام فرانسه اشاره می‌کند و می‌گوید: فرانسه با حذف تیم ملی آلمان نشان داد چقدر قدرتمند است. بردن این آلمان منظم کار سختی است. البته به نظرم این تیم امسال قدرت و صلابت سال‌های گذشته را نداشت و شاید بازیکنانش خسته بودند. فریدون پیش‌بینی‌اش را این طور تمام می‌کند: به نظر من فرانسه شانس خیلی زیادی برای قهرمانی دارد و به هر حال میزبان مسابقات است.

حیدری: فرانسه با اختلاف 2 گل می‌برد

هافبک راست استقلال و تیم ملی هم مثل خیلی‌ها شانس فرانسه را برای قهرمانی در یورو بیشتر از پرتغال می‌داند. خسرو حیدری که البته طرفدار رئال است و کریس رونالدو را دوست دارد، ترجیح می‌دهد منطقی نتیجه را پیش‌بینی کند. او در این باره می‌گوید: فراموش نکنید فرانسه تیم ملی آلمان را شکست داده است. این نشان از قدرت آنها دارد. البته پرتغال هم مسیر سختی آمده ولی صلابت فرانسه را نداشته است. خسرو در پیش‌بینی نتیجه بازی می‌گوید: خیلی‌ها حدس می‌زنند فرانسه قهرمان می‌شود. من هم پیش‌بینی‌ام همین است. فکر می‌کنم این تیم با اختلاف دو گل بتواند پرتغال را شکست دهد. به هر حال میزبان است و جو به نفع آنهاست.

وحید امیری: فرانسه کلی ستاره دارد و می‌برد

ستاره پرسپولیس که در دیدار دوستانه اخیر این تیم موفق شد دو گل به آبولون بزند، مثل بیشتر چهره‌های فوتبالی شانس تیم ملی فرانسه را بیشتر از پرتغال می‌داند. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: به نظر من فرانسه شانس بیشتری نسبت به تیم ملی پرتغال دارد. هم میزبان است و هم نسبت به پرتغال تیم پرستاره‌تری است. او ادامه می‌دهد: گریژمان بهترین بازیکن این جام در فرانسه بازی می‌کند. پوگبا، ژیرو و کلی ستاره دیگر در فرانسه حضور دارند. فرانسه فوتبال منظمی هم ارائه می‌دهد. به خاطر همین شانس آنها را برای قهرمانی در جام بیشتر از تیم پرتغال می‌دانم.

عزت‌اللهی :‌دوست دارم فرانسه قهرمان شود

عزت‌اللهی که پیگیر بازی‌های یورو هم هست، درباره فینالیست شدن فرانسه و پرتغال می‌گوید: از یک سو طرفدار سر سخت فرانسه هستم و از سوی دیگر رونالدو را خیلی دوست دارم. فرانسه به مراتب تیم بهتری بود و پیش‌بینی‌ام این است که آنها قهرمان می‌شوند. فرانسه یک فوتبال منطقی ارائه می‌کند. با وجود علاقه‌ای که به کریس دارم، امیدوارم تیم محبوبم یعنی فرانسه قهرمان جام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها