بعد از علیرضا قربانی و حجت اشرف زاده

سومین کنسرت آنلاین به «دنگ شو» رسید

استقبال 10 هزار نفری از کنسرت میدان مشق +عکس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از استقبال بیش از 10 هزار نفری شهروندان از برگزاری سه شب کنسرت میدان مشق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۵
استقبال 10 هزار نفری از کنسرت میدان مشق +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، محمدعلی قندهاری نیا با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از روز 16 تا 18 تیرماه به مدت سه روز با حضور هنرمندان موسیقی ، بازیگران و طنزپردازان کمدی، بزرگترین کنسرت روباز و جنگ شادی در میدان تاریخی مشق برگزار شد.

وی افزود: روز 16 تیرماه هنرمند محبوب موسیقی پاپ رضا صادقی، روز 17 تیرماه هنرمند موسیقی سنتی علیرضا قربانی و روز 18 تیرماه نیز حجت اشرف زاده برنامه بزرگترین کنسرت روباز کشور را برگزار کردند که با استقبال بی نظیر شهروندان روبه رو شد.

قندهاری نیا با اشاره به برگزاری برنامه‌های مفرح قبل از کنسرت توسط هنرمندان توانا در قالب برنامه استند آپ کمدی در این سه روز بیان کرد: در برنامه استند آپ کمدی این سه روز جشن مهران غفوریان، امیر کربلایی زاده و علی مسعودی (معروف به علی مشهدی) حضور داشتند.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه 12 با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 21 شروع و تا 23:30 ادامه داشت، تاکید کرد: به رغم آنکه ما برای حضور شهروندان از بزرگترین کنسرت روباز پایتخت برای هر روز ظرفیت 3 هزار نفری را پیش بینی کرده بودیم اما استقبال شهروندان بیشتر از پیش بینی‌های ما بود و در مجموع در سه روز برگزاری کنسرت بیش از 10 هزار نفر از این برنامه استقبال کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها